2015. január 6., kedd

Hahó 2015

Ez a karácsony nem sikerült valami fergetegesre, elmaradt a hagyományos kötős éjszakázás, ezért idén senki sem kapott a hordhatatlan ajándékaimból és még a betegség is ledöntött vagy három hétre.
A legeslegjobb két napomat Izával és Nikivel társasjátékozással és rajzfilmnézéssel töltöttem, komolyan elgondolkoztam, hogy átképzem magam óvodai kisegítőnek... felüdülés lenne a jelenlegi munkahelyem után.

Ebből is látszik, hogy rám fért már egy kis pihenés, ezért mindentől és mindenkitől távol átkötöttem magam az új évbe...

Egy nyári top készült el ( ezt -5 fokban mutatom be) illetve sok-sok toldozás- foldozás után megszületett az első kötött kardigánom. Kicsit rozoga lett, vannak rajta extra lyukak, de az enyém... Nagyon büszke vagyok a duplán kötött gomboláspántra. A dupla kötést most tanultam és bár az eredeti mintában nem volt benne, enélkül nem is tudom hogy lehetett volna használható kardigánom.




Három hete nem futottam, így most elég szánalmas lenne, ha előjönnék a 2015-ös versenynaptárammal, úgyhogy erről majd talán legközelebb... annyi biztos, hogy ki szeretnék lépni a komfortzónámból, ezért kihagyok majd néhány népszerű versenyt és bevállalok néhány elérhetetlen távot. 

2 megjegyzés:

Elinor17 írta...

Aranyos a felsőd , a kardigánod pedig nagyon tetszik !
Boldog 2015-öt kívánok ! :)

fancsila írta...

Köszi és Boldog új évet!

Rendszeres olvasók