2013. december 1., vasárnap

2013 lezár

Teljesen önkényesen, belső naptáramhoz igazodva, úgy döntöttem, hogy a 2013- as évet ezennel, minden különösebb ünnepélyességet mellőzve, lezárom. Az ami ebben a 11 hónapban történt elég volt, január elsejéig engem ne keressen senki. Néhány napig még hajlandó vagyok, szigorúan nyolc órában, csupán levezetésképp, dolgozni. 

A decembert a "megérdemelt pihenés és újrakezdés hónapjának" kiáltottam ki. Napirendem a következő: reggel futás, délelőtt korcsolya, délután kötés, este edzőterem, közte főzés és olvasás. Kicsi építkezés persze, mert ez már beépült a napi rutinomba. Aztán még az országot is elhagyom és ezzel remélem itthagyok minden rosszat és jövőre mindent jobban csinálok majd. 

Persze majd megmutatom mi mindent készítettem a pihenés alatt, van egy hosszú listám és rengeteg fonalam. Egy kis előzetes: az épp most záruló csereberére kötött nyakmelegítő és sapka szigorúan fekete- fehérben.

És egy másik verzió, ami nem úgy sikerült, ahogy elterveztem, pedig én festettem hozzá a fonalat is és tényleg nagyon igyekeztem.
Azért ezt is becsomagoltam és elküldtem az én angyalkámnak (ez teljes képzavar, de már így alakult ki a sok- sok csereberében: mindenki mindenkinek az angyalkája), hátha nyáron is szeret nyakmelegítőben járni.


Most kaptuk a hírt, hogy 

megszületett 

EMMA. 

Ezt mindenképp jó előjelnek veszem: mégiscsak szép az élet.


2 megjegyzés:

Timici írta...

Szépséges a nyakmelegitod élőben! :)
Merre epitkeztek? Kitartást hozzá! :)

fancsila írta...

Köszi...
voltaképp csak lakást újítunk fel, de azt nagyon... Újlipótvárosban

Rendszeres olvasók