2013. július 25., csütörtök

Éjszakai kötős - futós bekattanós

Húha, kimaradt itt néhány hét. Mit mondhatnék, kicsit eseménydús az életem és úgy tűnik, nem jut idő a blogra. Valami gond van a cégnél, mert a munkatársaim nagy részét elküldték, a maradék elmenekül, vagy bekattan a sok munkától.  Én még nem döntöttem el, hogy melyik megoldást válasszam, de a bekattanás is nagyon vonzó. 
A nappal fennmaradó, nem munkában töltött részében még mindig lakástfelújítunk, ezért az éjszakába tolódott át a kötés és a futás is. ( most csodálkoztam rá, mennyien futkároznak éjszaka a városban). Persze ez nem panaszkodás, élvezem ezt a pörgést, csak ki - kiesik a kötőtű a kezemből, mikor elszunnyadok kötés közben. 

Három határidős kötnivalóm volt mostanában, az elsőről hoztam képeket: itt lehet, hogy egy kicsit elkapkodtam a fonalválasztást, az orvos és a szülők még nem tudják biztosan a gyerek nemét, én már megelőlegeztem egy kislányt. Ki tudta volna otthagyni ezt a fonalat és a gombokat?

A második és a harmadik projekt még titkos. A FB-os (фейсбук :) csoportban már hamarosan fény derül rá, ki kinek készített kendőt és akkor majd én is megmutatom, mit alkottam.

A lakásunk... soha sem lesz kész.





5 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Én is Puert kötök, holnap megjelenik a blogomon. Vasárnap mérem rá kisDióra, addig el sem kezdem az ujjakat.
Szerelemes lettem ebbe a fazonba. Komolyan gondolkodom, hogy magamnak is kötök egy ilyen fazont...

fancsila írta...

Nekem is bejött, ez már a második.
Kíváncsi vagyok a Tiedre, megnézem majd...

Annus írta...

Lehetne ezt S-es méretben is kérni?:))

A lakás pedig elkészül,ne aggódj.Jobb később mint soha.

Bekattanni meg meló nélkül is lehet:)

Ésss,láttad,hogy Mummin mama elvesztette a táskáját????Hihetetlen mik vannak:)))

fancsila írta...

Ó, csak nem? Moominvölgyben aztán zajlik az élet.

Timici írta...

nagyon szuper a kis felső, drukkk hogy kislányt hozzon a gólya :) és ha sikerült küldhetik hozzám is ;) de ha fiúcska lesz akkor sem fogok reklamálni, csak jöjjön már! :D

Rendszeres olvasók