2013. március 15., péntek

Under the weather...

Amikor ilyen idő van kint és kihírdetik, hogy senki se induljon útnak, a kötőtűimmel sértődötten bekucorodok a kézimunka sarokba. Ennek a nyomorult albérletnek ( ha ezt tudom, hogy ilyen sokáig maradunk ideiglenesen....) ez az egyetlen használható szeglete.
Mondanom sem kell mindenféle stílus és szépérzék hiánya miatt (részemről persze), a ne is említsük milyen szedett- vedett  kézimunka sarok nem kerülhetett rá az új lakásunk látványterveire, de azért én pontosan tudom hol lesz... enyhe önfejűség ez (ismét csak részemről, persze).



További csodálatos tulajdonságaimra derült fény az elmúlt évben (miután kitöltöttem néhány személyiségtesztet álláskeresős okokból) például, hogy egy rohadt, szemét diktátor vagyok, továbbá türelmetlen, erőszakos, megfélemlítő, hatalmaskodó. Szóval, ahogy az év nagy részét, a mai napot, a holnapit és a holnaputánit is diktátorkodással fogom tölteni a kézimunka sarokban. Szóljatok, ha bárkit megfélemlítettem...

Összefoglalva: a lakásfelújítás nem halad valami jól, a személyiségtesztek semmit sem érnek, új állásom van és nem vagyok valami boldog. Most meg ez az idő is...











 Nem biztos, hogy felismerhető,de ez a kardigán minta szerepel a Ravon, csak a karöltő után egy picit "szabadon engedtem a fantáziám". A sapi mintája Wondrlandingtől...

 
 

Bocs a depis bejegyzésért, szerencsére történnek jó dolgok is: újra összefutottunk NORO-val... az iránta érzett szerelmem semmit sem fakult... ez a fonal tökéletes.




4 megjegyzés:

Timici írta...

Nagyon tetszik a kardigánod;) favoltam is a mintát, köszi és hát a Noro nálam is szerelem :)

Teklagyöngy írta...

Mi az a pillangó virágos holmi a kevereten? Gyönyörű, persze a munkáid is azok, de ez most nagyon szúrja a szemem!

fancsila írta...

Az egy mappa. Lelőhely: Vámház Krt. Papírbolt. Én teljesen oda vagyok tapadva mióta felfedeztem.

fancsila írta...

http://www.ceruzamegapapir.hu/

Rendszeres olvasók