2013. január 6., vasárnap

Sapkahegyek

Három kötött sapkát szeretnék megmutatni, amiket a SZABADSÁGOM alatt készítettem ( igen, amikor nem dolgoztam annyit mintha nem lettem volna szabadságon).

Az elsőt Gábornak kötöttem, remélem megbecsüli, mert egyhamar nem kötök neki mást. Barka Mosó masa fonalból van, ami annyira sokoldalú és sokszínű, hogy szinte az összes karácsonyi ajándékot ebből a fonalból készítettem.(A karácsonyi ajándékokról nem készültek képek, ahogy az lenni szokott az utolsó héten már nem aludtam, nem futottam, nem ettem, hanem kötöttem..)

A másodikat már mutattam más színben: csigakalap. Szerintem nem túl praktikus hordani, főleg ha valakinek annyi fölösleges haj van a fején, mint nekem (a fodrászom szerint igazán adhatnék belőle néhány rászorulónak), de a csigát megkötni mindenképp nagy bravúr és sikerélmény volt.

A végére hagytam a legjobbat. Minden szempontból telitalálat ez a sapka: a szín, a fonal és a minta tökéletes összhangban van. Imádom. Az idei téli kötőszezonom másik fonalsztárját használtam: a Malabrigo Riost.

Semmi sem mehet kárba ebből a fonalból: a nyakmelegítő a maradékokból készült.


Jöjjön a ráadás... Ezt a sapkát nem én készítettem, a csereberén meglepetés ajándékként kaptam a nyakmelegítő mellé. Köszönöm innen is a készítőnek, nagy becsben tartom mindkét darabot.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Éva, bámulatos, hogy miket készítettél, nagyon ügyes vagy. Ez a kötés dolog már nagyon jól megy neked, gratulálok. Te már biztosan nem emlékszel rám, csak megemlítem, hogy a babatakarók összehorgolásakor találkoztunk 2010-ben nyáron.
Adriana

fancsila írta...

Szia, köszönöm és emlékszem Rád... de érdekes, hogy épp eszembe jutottál tegnap, azon gondolkoztam, hogy hogyan csináltad, hogy olyan ördögi gyorsasággal horgoltál.

Elinor17 írta...

Gyönyörűek !Az aranysárga fantasztikus , de ez a kék is gyönyörű .:)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szépeket csináltál!!! és gyönyörű fonalakból!

fancsila írta...

Köszönöm, a kék tényleg nem az én érdemem... akkora szerencsém van, eddig minden csereberében Bucilla fonalból kaptam meglepetést :-)

Névtelen írta...

Dejó, hogy még emlékszel rám!
Nekem pedig sokszor eszembe jutottál, hogy mennyire szeretnél már megtanulni kötni. Olyan jó, hogy ez már csak a múlté, és sikerült neked.
Veled együtt örülök!!!

fancsila írta...

Köszi, de azért még nagyon keveset tudok és szörnyen lassan kötök.

Rendszeres olvasók