2012. augusztus 13., hétfő

Kötni tanulok - 2


Életem második kötött darabja. Izgalmas fonal, csodálatos minta, de valljuk be azért ez egy unalmas kendő lett. Egyetlen előnye, hogy a passzét most már, ha álmomból keltenek is...  vagyis alvás közben is (néha elbóbiskoltam) tudom kötni.

Lassan, de biztosan haladok a kötéstanulással, a harmadik darabot is kiválasztottam: a rövidített sorokat fogom megtanulni, nem tudom mi lehet az, de ezek után a végenincs sorok után szerintem felüdülés lesz.

Ja igen, egy elborult pillanatomban beszálltam a fb kötős horgolós csoportban a csipkekendő csereberébe... Hatalmas gondolkozásban voltam, hogy mit készítsek, végül arra jutottam, hogy a kevesebb több és egyéb közhelyek, úgyhogy egy nagyon egyszerű mohair kendőt horgolok... 
Kicsit azért mégis nehezített a dolog, mert amikor elkezdtem, egy új allergiámra derült fény :).

4 megjegyzés:

Elinor17 írta...

Gyönyörű !:)Talán kötni unalmas lehetett , de a végeredmény szerintem szuper .

Annus írta...

Tényleg tuti!Nekem a színe nagyon bejön!
Én ősszel sapka projektbe akarok fogni,majd kérek telefonos segítséget:)

Mázsa Viki írta...

Neked lehet, hogy unalmas, nekem csodaszép, elfogadnám. :)
Milyen fonal?

fancsila írta...

Köszi... Fonal: Crazy Zauberball

Rendszeres olvasók