2012. február 5., vasárnap

Így állunk - bontás

Mi már nem nagyon beszélgetünk itthon másról és az ismerősök is csak erről kérdeznek... ezért összeszedem magam és megírom, hogy is állunk. Mármint a felújítással.

Elkezdődött a bontás. Mi feltárásnak hívjuk. Erősebb idegzetűek megnézhetik a képeken, mi van a padló alatt egy százéves házban. A vakolat és a burkolatok alatti világ a jövő héten fog feltárulni és akkor majd elmondhatjuk, hogy visszaállítottuk a háború utáni állapotot (gyanús, hogy a pályaudvar közelsége miatt a lakásunk is találatot kapott akkor).

A látványtervek ellenére nem látom, hogy lesz ebből a romhalmazból bármi is, pedig eddig azt hittem különlegesen jó a térlátásom és a fantáziám (a közgazdaságtan ölhette ki belőlem ezeket). Eljött az önismeret ideje és azé is, hogy Gáborról kiderüljön, hogy képes elintézni dolgokat, felhívni embereket és önállóan tevékenykedni... még ízlése is neki van kettőnk közül ... úgy tűnik. Ezt most nagyon nagyra értékelem, mert az én életem egyre inkább bonyolódik, sokat dolgozok és egyre betegebb vagyok, már a futástól is el vagyok tiltva. 

Egyetlen dologba tudtam eddig bevonni magam: készítettem egy cash-flow tervet :-). Sokkoló.

2 megjegyzés:

RitaFoltok írta...

Ama bizonyos magashegyi albérlet felújítása? Mikor már rakjátok össze.......jobb lesz a kép!
Neked jobbulást, a szervezet jobban tudja mire van szüksége....
Ha már az áramlást említed, sajna mostanában nálunk csak kiáramlásról beszélhetek, de ma előveszem okospapa okoskönyvét, köszi az inspirációt!

Annus írta...

Én már láttam hasonló szép dolgot...igaz az egy vályogház volt ugye,de ez nem rontott az élvezeti tényén:)
Szerintem ezt meg kell tartani mint örök emlék,felesleges lehordani,ha eddig nem zavart ott senkit:P
Majd küldj már nekem képeket,Mikinek meg akarom mutatni.Bontásban remek szakember.

Rendszeres olvasók