2012. január 23., hétfő

Sálfélék és még valami

Ez az izé egy újévi fogadalom terméke, mi szerint többet használom a drága pénzen vett japán kézimunka újságokat. Butaság ez az újévi fogadkozás, minden évben félresiklik a dolog: idén például leszoktam a kávéról, de komolyan rászoktam a fantára...

Ha szemeztetek ezzel a mintával, elárulom... hordhatatlan, legalábbis én még nem találtam ki hogyan lehet igazán jól felvenni... egy dolog miatt fogom mégis megszeretni végül és az a Bucilla fonal amiből készült.



Sokkal praktikusabb ez a baktus sál, Barka Felhő Marrakesh fonalból... tény, hogy kevésbé ötletes, de garantáltan jól hordható, kipróbált konstrukció...




... a Nike futófelsőről jut eszembe... ránéztem a statisztikákra és kiderült, hogy sokan azért keverednek ide, mert egyszer írtam egy bejegyzést a téli futásról. Csak annyit szeretnék hozzátenni ehhez a témához, hogy én még mindig élvezem a téli edzéseket, egyre hosszabb távokat teszek meg és nem tud olyan rossz idő lenni, ami elriaszt. Egy kép rólam... remélem látszik, milyen jól érzem magam..




3 megjegyzés:

bucilla írta...

Nagyon klassz a Baktus, nekem is tervben van, és a kendő is jól néz ki, sajnálom hogy hordhatatlan, én a helyedben lebontanám, ez a fonal nagyon jól tűrné, persze ha nem sajnálod a ráfordított időt:( Én biztosan ezt tenném...

Frivolina írta...

az utolsó képhez: tényleg "messziről látni", hogy jól érzed magad :D bocs, de ezt nem tudtam kihagyni, olyan pötty vagy a képen. örülök, hogy jól vagy és nagyon klassz dolgokat horgolsz:)

fancsila írta...

Szia :-) igen, ez találó... ez a kép állítólag szándékosan ilyen...

Bucilla, örülök, hogy ezt mondod, nekem mindig kell egy kis lökés (sokszor rúgás): biztos, hogy bontani fogom a kendőt. A fonalat nagyon megszerettem, köszönöm

Rendszeres olvasók