2011. október 3., hétfő

Sok jó


Épp az utolsó nyári hétvégére készültem el ezzel a Limonádé kendővel...  nem mindenkinek jön be a kék-zöld, de mire észbe kaptam már szinte csak ez a színátmenet maradt a Barka boltban, most már egyáltalán nem bánom, hogy vettem belőle, miközben horgoltam, megszerettem...


Nem végeztem még a Limonádéval: nagy terveim vannak a szürke árnyalatokból és képzeljétek, nem kendő. Igazából még csak most kezdem megismerni a bambusz jó és rossz kevésbé jó tulajdonságait.

Egyébként csupa jó dolgok történnek velem (ha leszámítjuk, hogy a házunkban a gázszolgáltatás átmenetileg... de akár karácsonyig is... szünetel) tegnap lefutottam a 30 kilométert és teljesen jól éreztem magam. Meg kell köszönnöm mindenkinek aki bíztatott és szurkolt nekem, legfőképpen pedig G-nek, aki mindig mond valami lelkesítőt a rajt előtt... (Ne nyafogj, te akartál futni...:-) vagy pedig Biztos, hogy el akarsz indulni ilyen melegben/ hidegben/ esőben/ hóban?..), de utána azért szó nélkül jön velem, etet, itat és fényképez (na erről az utóbbiról akár le is mondanék)...

Érdekes, hogy már a célbaérkezés utáni perctől a következő versenyekre koncentrálok... novemberben terepfutás a Pilisben és félmaraton Siófokon... aztán jövőre esetleg maraton...

Még egy jó dolgot ideírok, mert évek óta vágytam rá és most valóra vált a magyar iTunes bolt... (nem kell már csencselni az iTunes kártyákkal, mint valami kispályás bűnöző, sötét helyeken odasúgni az arcát eltakaró árusnak, hogy mennyiért, majd diszkréten átvenni a cuccot...) teljesen szabadon lehet már zenét venni az apple boltjában... Magyart is ám, én például Bartókkal nyitottam, megvettem azokat a darabokat amiket most tanulok, hogy halljam, hogy hogyan kellene játszani. Kezdem ugyanis azt az álláspontot képviselni, hogy minden darab improvizáció, a kotta meg csak amolyan útmutató... azt hiszem kellene nekem egy tanár :-)...

5 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon szép lett a kendőd! én imádom a kék-zöldet:)

a futásért és a kitartásodért pedig roppant irigy vagyok(jó értelemben) emelem kalapom!

muzsi írta...

én is imádom a limonádét, és nagyon kíváncsi vagyok, mit tervezel belőle! szürkét én is vettem, jó ha van alapon :)

fancsila írta...

Köszi, köszi...

egy kardigánt tervezek a szürkékből. Van hozzá bobtail színátmenetesem is, kerestem már hozzá mintát, de nem találtam meg az igazit, úgyhogy lehet, hogy saját minta lesz belőle...

Annus írta...

Hu nekem kifejezetten bejön ez a kék(is).Szupi lett!

Arra kíváncsi lennék hogy mit mond G a célban:)

fancsila írta...

Semmit, nem dicsér meg, ha erre gondolsz... viszont ha tényleg kiállnék, nem hagyná ki az "Én megmondtam előre..." szöveget :-)

Rendszeres olvasók