2011. szeptember 23., péntek

Holle anyó

Illene jeleznem, hogy élek még... (most jön a mentegetőzés) azért nem tudtam elkészülni ebben a hónapban a szokásos kendőmmel és a szokásos zoknimmal... mert KÖLTÖZÜNK. Bizony, ennyi év és lakás/ ház/ teleknézegetés után, két sarokra a mostanitól, megtaláltuk álmaink otthonát, vagyis tornyát..., ami az összes környéken lakó fantáziáját megmozgatta már... van aki úgy képzelte, hogy ott lakik Holle anyó :-)... eddig nálam ez a dobogós... 

szóval most nagyon boldog és iszonyatosan fáradt vagyok, de azért jelentkezek majd valamivel kézimunka témában is...

Na, mikor essen idén az első hó?

8 megjegyzés:

Katus írta...

Erőt a költözéshez! Egyébként szeretem a havat. :)
Teszel fel képet a toronyról?

Vera írta...

Sok- sok erőt a költözéshez!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hűűű, de izgalmasan hangzik!
Én kérhetem a havat december 1-re??? Mondjuk február 28-ig. Jó? :-)))))))))) Már-már perverz módon imádom a telet!

RitaFoltok írta...

Tudni fogom, ha rázzák nálatok a párnát.....
Messzire ellátsz? Négy sarok megszámolva? Toronyfutásra mikor kell menni?

Anna írta...

Gratulálok, és kitartás! :)

fancsila írta...

Köszi, bár azt kihagytam, hogy először még nem oda költözünk, még csak most jön a felújítás... a panoráma elég egyedi, játszik nálunk egy kis tériszony, de szerintem el fog múlni... mire a párnákra kerül a sor már alig fog remegni a lábam, ha ki kell menni az erkélyre...

Annus írta...

Holle anyó nagyon jó:))))
Majd mesélt kreálok a gyerekeknek hogy ki lakik a toronyban,jobb lesz mint a "csuka" story:))

Timici írta...

az egyik kedvenc mesém a Holle anyó!:D a költözés mindig izgalmas, egyben fárasztó és nagy kihívás fizikailag és szellemileg is, nagy kalappal, a felújításhoz pedig még inkább!
Első hó: mindegy csak dec.24-ére még maradjon belőle:D

Rendszeres olvasók