2011. szeptember 4., vasárnap

Házi áldás

Tegnap nagyon jól éreztem magam a II. Országos Kreatív Blogtalálkozón... Jó volt újra látni Benneteket, lányok!
Nem is én lennék, ha nem tévedtem volna el kétszer odafelé és a parkolás miatt is kicsit aggódtam... még soha sem jártam a Havannán, de arra jutottam, hogy akárhová is szervezitek a következőt én akkor is ott leszek...
Sajnos minden előzetes elhatározásom ellenére megint vettem egy-két apróságot (fabulous textil-től). A kiállítás... állati volt... azon gondolkoztam, hogy újra varrnom kell valamit... (mert a kiállított munkákat ugye nem lehetett elhozni).

Ma meg megvolt a félmaraton, ami miatt szombaton már annyira izgultam... kicsit hisztis voltam, de célba értem. Most már a következő futáson problémázhatok ami a SPAR-on a 30 km-es táv lesz egy hónap múlva...




A blogtalálkozón kaptam ezt a szép házi áldást Mrs Same-től... épp a legjobbkor jött, épp elkélne nálunk némi áldás...

Nem jön ide, de nem akarom ilyen negatív gondolattal befejezni ezt a bejegyzést... ez az új metronómom. Jelenleg a kedvenc kütyüm. Állati idegesítő a hangja, de szép...

3 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon örülök, hogy újra találkoztunk! Gratula a fél maratonhoz! :-)

Annus írta...

Huu de rég láttam ilyet:)Vagyis csak hasonlót!Ének órán feszt előttem volt,baromira idegesített:))

Futás tök jó,sparos is meglesz!Mért ne lenne?:)

Áldás is kéne?Tegnap adtam volna egy keveset:)

Patrícia írta...

Metronómunk nekünk is van, fiam zongorázni tanul:) Nem használjuk, majd talán később kell. Nem is tudom, hogy lehet mellette zongorázni?? Tényleg idegesítő:)
A háziáldás gyönyörű. :)

Rendszeres olvasók