2011. augusztus 12., péntek

Játék


Igazán jó esésű és selymes lett a kendő a blokkolás után és a hullám minta a szélén nagyon szépen mutat a Barka Limonádé fonalból. Egészen elégedett vagyok vele, szívesen megtartanám, de ezt most nem magamnak horgoltam...

Ha elfogadnád, jelentkezz a játékomra: írj egy megjegyzést ide... augusztus 20-án éjfélig! Akinek kedvez a szerencse, annak ajándékozom a kendőt...

Van még egy kis plusz info a képen... épségben megérkezett a zongora :-), hogy kitöltse a zongora alakú űrt az életünkben... és a lakásunkban.

54 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Én a zongorát is elfogadnám. :)
De a kendőért mindenképpen jelentkezek, nagyon örülnék neki, mert csudaszép. :)
Köszönöm a lehetőséget!
Egyszer már nyertem Nálad, hátha most is rám mosolyog Fortuna!

jampipi írta...

Kedvemre lenne e lepel szeles esteken. Melengetne, s testem nem reszketne.

Emberem kedveseket lehelne:
-"Hej, nejem! E kebelkelme remek. Kecsesebb lett benne termeted!"

S emberek fejnedve csepegne:
"Szereznem kell nekem egyet".

Nem kertelek, jelentkezem e versenyre, s epekedek, megnyerem-e"

Cinkepiri írta...

Nagyon vonzó nyeremény!!!


Szívesen magaménak tudnám.

Macus írta...

Gyönyörű lett a kendő, örülnék neki nagyon, így természetesen jelentkezem a játékra.

muzsi írta...

én is elfogadnám ;)

M.Évi írta...

Nagyon tetszik a kendő, örülnék neki, ha nekem kedvezne a szerencse!

Annás írta...

Gyönyörű lett a kendő, szívesen hordanám :)

KAnya írta...

Szívesen hordanám én is. És micsoda nagylelkű felajánlás!

PinkTulipMom írta...

Bárcsak az enyém lehetne! :)

Györgyi írta...

Nagyon tetszik a kendő, ügyes vagy! Nagylelkű felajánlás, az biztos. Steretném megnyerni.

mnet írta...

Nagyon szép kendő ... de jó lenne megnyerni :)

napraforgó írta...

Nagyon szépet alkottál, gratulálok. Én is nagyon szívesen elfogadnám ezt a csodát!

:)e

Kriszti írta...

Ezért a gyönyörűségért én is megkísértem Fortunát. Nagyon örülnék, ha hozzám kerülhetne. :)

Viki írta...

Csodaszép!!! Egy ilyen szépség átmelegítene a hűvös őszi napokon :)))

evicke írta...

Jajj de jó! :) Jelentkezek én is mindenképp! Nagyon szép ez a kendő, néztem már, van is egy gombócnyi ilyen fonalam, csak nem szeretek ennyit horgolni, amúgy elkezdtem volna tuti.. :)

Zorka4 írta...

Ez valami gyönyörűséges! Szívesen hordanám, annyira szépek a színei is.

KicsiKató írta...

Fancsila, őszinte leszek, elsőre azt gondoltam, hogy nem vagy komplett, ekkora és ilyen gyönyörű munkát odaajándékozni valakinek, de rögtön ezután a második volt, hogy dejófejvagy!:))) Nagyon-nagyon-nagyon szeretném! :)))

Kozi írta...

Szia!
Hátha megint szerencsés leszek Veled/Nálad!
Szeretnék én is játszani!
Köszönöm!
Zsuzsi
www.kozi-keresztszemes.blogspot.com

F.Gina írta...

Gyönyörű, csodásak a színei, és nekem csak akkor lesz ilyenem, ha megnyerem nálad, mert horgolni, no azt nem tudok !

RitaFoltok írta...

Nagyon szép színeket választottál és szépen dolgozol, gratulálok Fancsilla.
Valóban nagylelkű a felajánlásod, ám én is örülök neki, mert még soha sem volt kendőm, most már kipróbálnám!
Mmmmmmmm, mit kérsz cserébe? Vicc volt.

Anna írta...

Nagyon szép a kendő, én is szeretnék jelentkezni. :)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Húú, de szép! Biztos vagy benne, hogy elajándékozod????
Hátha nekem kedvez a szerencse! :-)

Kreavikka írta...

Gyönyörű!!!Ez egy óriási ajándék!Húú ha az enyém lenne...:)

Mano írta...

Fantasztikus kendő ez, nagyonnagyon szeretném!!!! A zongora alakú űr pedig nálam is ott van... amióta társasházba költöztünk, és el kellett ajándékozni a 100 éves zongorámat, ami 3 éves korom óta megvolt :(((

Zazálea írta...

ez nagyon önzetlen felajánlás,én pedig önző módon szeretném mmagamnak :o)

Jucus írta...

Hát ez valami gyönyörűséges! Örömmel hordanám, úgyhogy szeretnék én is játszani Veled:o)

Judit Eszter írta...

Ez igaz szép lett, jelentkezem a játékra!

Aniko írta...

Nem egyszerű itt bejelentkezni, vagy csak én vagyok ilyen b éna?Nagyon tetszik a kendőd, én is szívesen elfogadnám.A fonalat meg nem is ismerem még,bár itt sokan nagyon ndícsérik.

Erika írta...

Tetszik a kendő, szívesen elfogadnám!

Aned írta...

Jól menne a drapp nadrágomhoz ez a csodás kendő:)
leucin@freemail.hu

inecsg írta...

Nagy meglepetés! Nem gondoltam volna, hogy ezt a gyönyörűséget tovább adod!

Mona írta...

Az én űrömbe éppen egy ilyen kendőnek lenne helye! :) Szeretném megnyerni.

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia :)
Nagyon szép lett!
Ha rám mosolyogna a szerencse akkor büszkén és boldogan viselném!

Köszönöm a lehetőséget!
Évi :)

Marcsimami írta...

Nagyon tetszik a kendőd!
Bár magam is készítgetek, azért a más "főztje mindig jobban esik... ezért én is beszállok a játékba. :)

presh írta...

Bár én sosem nyerek ilyen játékban, azért a lelkesedés nem lankad bennem, főleg ha ilyen gyönyörűségről van szó :-)

Nina írta...

Én csak most találtam rá a blogodra, így rögtön ez a játék fogad, micsoda fogadtatás :) Szeretném megpróbálni a szerencsém, hátha :)
Köszönöm
A kendő csodaszép!!

micuska írta...

Ó ezek a hullámok. Elvarázsolnak. Ha megnyerem, én is lefotózóm a zongoránkon.;-)

pásztorné írta...

Sajnos horgolni Én sem tudok, de ezt a kendőt szívesen hordanám. Úgy hogy jelentkezem Én is érte. Kitudja ???...

Betty írta...

Gyönyörű!!
Nagyon-nagyon örülnék neki!!

Ha tudnék kötni és én csináltam volna, tuti nem ajándékoznám el! :-)

Köszi a játékot!!

Monica írta...

Gyönyörű lett a kendő, örömmel viselném!

azandi írta...

Én is jelentkezem! Csodaszép kendő! Én még csak gyűjtöm a bátorságot, hogy valami hasonlót alkossak. Csak még fel kell frissíteni a "tudományomat". :)

Névtelen írta...

Zongorám az van, :D , de egy ilyen gyönyörű kendőre már régóta vágyom!... (Nagy Emese)

Névtelen írta...

Szia!Én is szereném megnyerni!Ez valami gyönyörű!!! Igazán nagy nyeremény,és boldogan,meg büszkén szelném át benne a várost.(Béres Mónika)

lapappilon írta...

hűha!
én jövök ám!
nagyon tetszik! gratula!
reménykedem....:-D
minden jót
Éva / lapappilon

Lilang írta...

Csodálatos ez a kendő!
Jövök, hátha engem melegít ősszel :)

lili írta...

Én is nagyon boldog lennék, ha az enyém lehetne!

fancsila írta...

OMG... nem számítottam rá, hogy ilyen sokan jelentkeztek, de persze örülök neki, nagyon szeretek ajándékot adni :-)
ja és köszönöm a dícsérő szavakat is

gabi írta...

Nagyon tetszik és nagyon örülnék, ha megnyerném!!!

Eszter írta...

Jaj, de szép! Lenne kit beleölelni! Szeretettel üdvözöl és játszana: L.Eszter

inga írta...

Egyszerűen gyönyörű!

Márta írta...

Gyönyörű kendő, nagyon örülnék neki. :)

Teklagyöngy írta...

Én is én. Majdnem lemaradtam róla...
Pedig ez a fonál és a kendő is gyönyörűűűűűűűű

Teklagyöngy írta...

Én is én is, majdnem lemaradtam róla. Pedig ez a fonal és a kendő is gyönyörűűűűűűűűűűűű.

Timici írta...

már-már hagyományszámba kezd nálam menni,hogy lemaradok a játékaidról:(((
pedig amikor csak időm engedi benézek Hozzád:)

Rendszeres olvasók