2011. július 5., kedd

Színátmenetesek

Engem is beszippantott a nagy színátmenetes fonal láz:

Egy babatakarón dolgozok, nagyimintával horgolom (a hamarosan érkező) Rózának, Kabala balett és mignon árnyalatokból. Azt tervezem, hogy a maradék Gilice fonalaimból fejezem majd be. Még horgolt rojtot is szeretnék a szélére... Nem a szívem csücske a rózsaszín, de egy Rózához mi más illene?


Ez pedig egy kendő lesz Barka Limonádé oázisból... nekem inkább a Balatont juttatja az eszembe, de lehet, hogy csak azért, mert épp a partján állok:-)  Most ez a kedvenc fonalam, mert jó vékony, könnyű, de ugyanakkor szép esésű.

Remélem mindkettő hamarosan kész lesz. Majd jövök képekkel....

9 megjegyzés:

Teklagyöngy írta...

Majd tegyél fel képet a babatakaróról, mert nagyon kíváncsi vagyok rá!
Eljössz jövő héten velem fonálturkálózni?

fancsila írta...

Hát persze!

Timici írta...

nagyon szuperek!!!
én is épp nagyis babatakarót horgolok;o) és van Limonádé Oázisom is,csak még gombócban, de látom szép lesz feldolgozva is;) jó Balatonozást!

Zandiflora írta...

Jaj de szépek lesznek ezek!

fancsila írta...

Köszönöm... én is reménykedek, hogy kijön belőlük valami értékelhető a végén...

Timici, láttam a takaródat, nagyon szép... nekem a két gombóc elfogyott és így 50X50 cm a takaró(cska), rendeltem még két gombócot, (bár szerintem nem várnak óriásbébit a szülők, de ki tudja), olyan 100X100-ast szeretnék készíteni...

Timici írta...

köszi,most hogy lemértem és kiderült, hogy a fél gombócból csak 20*20cm lett a négyzet már én is biztos vagyok benne,hogy a 2 gombóc nem lesz elég:S, van még 2gombóc mediterrán, meg sima fehér, majd meglátjuk hogy nézne ki jobban. Babatakaró átl.70*90cm szokott lenni(nekünk olyanok vannak), szóval a 100*100cm szerintem ideális, az sosem baj,ha tovább is használható nem csak az első pár hónapban;)

Elinor17 írta...

Nagyon szépek !!Most rendeltem én is Limonádét .:)Kíváncsi vagyok rá , hogy élőben milyen .

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szép! Mindig olyan szép fonalakkal dolgozol!!! Amiből aztán szép végeredményt mutogatsz! :-)

Zazálea írta...

gyönyörű ennek az alsónak a színe,egészen odavagyok érte...

Rendszeres olvasók