2011. június 17., péntek

Még tart a Kindle-varázs

Olvasok amikor csak tudok... ezért szinte semmi másra nem jut időm... csak egy apró újdonságot tudok mutatni: fagombok kerültek a Kindle tokokra ( PureWood-tól).

Fellengzősen azt gondoltam, ezek a gombok az utolsó fából készültek ami bűnös olvasási szenvedélyem miatt pusztult el... de tudom, hogy ez naív gondolat: ma már jártam egy könyvesboltban és éreztem a nyomtatott papírlapok vonzását... 

Fekete István Csí című könyvével szerettem volna felavatni a Kindle-t, mert ez volt az első olvasmányom hét évesen... de nem találtam meg elektronikus formában. Egyenlőre nem túl nagy a választék magyar nyelvű elektronikus könyvekből, aki viszont szeret angolul olvasni, annak a Kindle főnyeremény. 

Azért gondolok néha a kézimunkázásra is, vettem néhány biztonsági szemet, hátha ihletet kapok... így néznek:

6 megjegyzés:

Teklagyöngy írta...

Ilyen biztonsági szemet hol szereztél? Nekem is kell egy zöld!!!
Lassan jöhet a kv! Mit szólnátok?

fancsila írta...

az etsy-ről vannak... mint minden jó dolog :-)
kv és szem ügyben írok emailt

Mire lesz a zöld szem?

helen írta...

konyv ugyeben irhatsz nekem, ha meg mindig keresed (forum kukac vipmail pont hu :))

Helen

fancsila írta...

szia, de rendes vagy, köszi, de képzeld, sikerült megszereznem...

Unknown írta...

Szió!

Érdeklődni szeretnék, hogy barna színű szemet hol találok?

Köszi!

fancsila írta...

Próbáld meg az etsy-n
Www.etsy.com
Brown safety eyes

Rendszeres olvasók