2011. június 5., vasárnap

Kindle meglepetés

Amazon Kindle ... minden jövőbeli olvasmányom egy kütyüben. (Egy- két tok pedig minden kütyünknek kell, ugye? )


 Azt mondják sokan ösztönösen lapozni akarnak amikor könyvolvasón olvasnak... nekem nincsenek ilyen erős beidegződéseim... rögtön elfogadtam, hogy ezentúl ez lesz a könyv, ha tetszik, ha nem.




Szerencsére tetszik: meglepően jó élmény rajta az olvasás, kevésbé fárasztó, mint az igazi könyv... és nem csak a szememre gondolok: kézben tartani is kényelmesebb. 
Szörnyű rossz szokás, de gyakran olvasok evés közben... ez most sokkal egyszerűbb lett. Még rosszabb szokás, hogy jelölőkkel ragasztgatom tele a könyveket, szélsőséges esetben pedig firkálok is, nem beszélve a szamárfülekről... na, ez sem lesz gond többé, mert ezeket már bűntudat nélkül művelhetem a digitális könyvekkel. Persze a táskámba is könnyebben befér...
Ciril betűs könyveket is olvashatok rajta, de ami a döntő érv volt: KOTTÁKAT IS LEHET RÁ TÖLTENI!!! 

Más: Kékesfutás. Ha van pár percetek, nézzétek meg a kisfilmjét, szerintem annyira jól visszaadja a múlt heti hangulatot. Túl sokat tartalékoltam az első nyolc kilométeren és nem mondanám, hogy megerőltettem volna magam a végén... de azért felfutottam Mátrafüredről Kékestetőre és ez nagyon-nagyon jó érzés.

9 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Húú ez de klassz!
Nagyon klasszak az anyagok is hozzá!

Teklagyöngy írta...

Nagyon tuti az új kütyüd, már kellett valami újdonság. Illik hozzád! A tokok pedig fantasztikusak! A kávézásra mindenképpen hozzd magaddal, mert nagyon kíváncsi vagyok rá!!!!

fancsila írta...

Köszi... annyira rég gondolkoztam már mire tudnám ezeket a szép anyagokat befogni... nem akartam nagyon apróra szabdalni...

A kütyü az ember legjobb barátja... vagy az a kutya?

Teklagyöngy írta...

A mostani hozzáállásom szerint a kutyával csak teendő van, ellenben a kütyü értem van és ezt szeretem!
Magyar könyveket is feltöltöttél? Miért nem ipad?

fancsila írta...

:-) ó, az ipad vs. kindle tanulmányomat esetleg el tudom küldeni... egyébként igazából könyvolvasót szerettem volna, azok közül válogattam inkább...

A megfelelő magyar könyveket még keresem... Karl May Az ezüst tó kincse már megvan, ha esetleg nosztalgiázni támad kedvünk :-)

Jó utat, így utólag is...

Tbéla írta...

A feleségem de örülne egy ilyen kis toknak.. :)

fancsila írta...

esetleg szabásmintát tudok küldeni, de a www.etsy.com-on se szeri se száma a szebbnél-szebb tokoknak...

Brigi írta...

én esetleg megkaphatom a szabásmintát?? nagyon megköszönném!

fancsila írta...

Igen, csak küldj egy emailt róla és a válaszban elküldöm...

Rendszeres olvasók