2011. május 3., kedd

Inspiráció

Ez kellene most nekem, mert nem elég, hogy képtelen vagyok lefényképezni az anyák napi horgolt zoknikat :-), de nincs is kedvem új munkába kezdeni.
Épp jókor érkezett ez a japán horgolós könyv... nézzétek, ezt a zoknit tuti, hogy meghorgolom:

Azt hogy ilyen lapos vagyok ezen a héten a vasárnapi hármashatár-hegyi terep félmaratonnak köszönhetem. A két és fél órás sárdagasztás a zuhogó esőben sokat kivett belőlem, de most már legalább tisztában vagyok vele, hogy milyen igazi terepen futni. Ezzel teljesítettem a Félmaraton mánia első állomását, még háromszor futok az idén félmaratont és nagyon gondolkozok egy hosszabb távon is. 

Na, összeszedem magam, aztán majd jelentkezek a zoknifotókkal...

6 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

na én ezt így egy az egyben elfogadnám.

fancsila írta...

:) én sajnos csak a leírással tudok szolgálni, de azt szívesen elküldöm szkennelve...

Elinor17 írta...

Ez nagyon jól néz ki!!:)A futásért pedig minden elismerésem !!

Tündérlátta írta...

Hüh és wow!! Inspirál!!

Theia írta...

Húha, ez a zokni csodaszép...!
Nincs esetleg abban a könyvben valami hasonlóan rafinált sál? ;-) Csipkesálra vadászom (nem kendőre), de a legtöbb, amit találtam, az végig ugyanazt a mintát ismétli, én meg törelmetlen vagyok, és változatosságra vágyom. :-)) (másik probléma, hogy csak a képpel illusztrált leírásokat értem, a szövegeseket nem :-/)

fancsila írta...

sajnos ebben is csak a szokásos monoton mintás sál van, esetleg a http://gosyo.shop.multilingualcart.com/free1.php oldalon nézd meg... ott is hasonló stílusú minták vannak...

Rendszeres olvasók