2011. május 27., péntek

Díj és szeretem lista

Díjat kaptam Teklagyöngytől... köszönöm... de szerintem mostanában nem nagyon érdemeltem meg... kicsit lappadt vagyok és ez itt is érezhető...

persze azért jó kislány leszek, betartom a szabályokat.

Felsorolok 10 dolgot amit szeretek... és ígérem megpróbálok újakkal előjönni...

SZERETEK
... nevetni
... napozni
... rajzfilmeket nézni
... énekelni
... vezetni
... focizni
... palacsintát sütni
... vasalni
... úszni
... blogokat olvasni

... meg persze ezekből minél többet egyszerre csinálni, ha lehet.

Kivételesen szeretném továbbadni a díjat.. mégpedig Álomjáró-Bozsomatinak, hogy Ő is írjon magáról egy-két dolgot, meg persze, mert tetszik a blogja.

3 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Köszönöm! :-)
Mindig megtiszteltetésnek érzem és örülök, ha valaki gondol rám!

Timici írta...

gratula a díjhoz!
jó tudni,hogy szeretsz vasalni, bérvasalást vállalsz???:D

fancsila írta...

férfiingek jöhetnek, azok a kedvenceim :-)

Rendszeres olvasók