2011. április 21., csütörtök

Húsvétra...

... egy játék. Ha tudnátok használni ezt a könyvet, hagyjatok egy megjegyzést... Húsvét után, szerdán sorsolok.


Ne is kérdezzétek, hogy miért van ebből nekem két példány, a történet hosszú, unalmas és nem vet rám túl jó fényt... de remélem kicsit szépíthetek, ha valakinek örömöt okozok vele...

Hú, még kicsit sztárolom azért a könyvet: nagyon jó kendők vannak benne és ez a különleges csipkekardigán, ami a címlapon látszik és mindenhez van leszámolható rajz is, így az angol sem lehet akadály...

16 megjegyzés:

Katus írta...

Köszi a lehetőséget a játékra. Engem érdekelne a könyv. :)))

aarkus írta...

Sokszor csodáltam (irigyeltem) már ezt a könyvet meg a belőle készült munkákat itt-ott, nagylelkű és pazar ajándék! :-)

Hencsilli írta...

Engem is érdekelne :D Pontosabban, anyukámnak adnám:)

KicsiKató írta...

Én bizony nagy hasznát venném (és nagyon boldog lennék vele:)))

Mázsa Viki írta...

Köszönöm a lehetőséget! Nagyon tudnám szeretni ezt a könyvet! (ha megnyerhetném!!!!)
Ezúttal kellemes nyuszit is kívánok! Szép napot!

Era írta...

szuper lenne, ha az enyém lenne

maze írta...

tudnám használni :)

diusbd írta...

Jajj de szeretnék egy ilyen könyvet!!!! :)

Theia írta...

Engem is érdekelne! Alapból a csipkék miatt kezdtem el horgolni, és pont leszámolható csipkekendő mintát keresek. :-)

Kozi írta...

Igen, igen, igen! De jó lenne!
Köszönöm a lehetőséget!
Zsuzsi

evicke írta...

Nagyon örülnék neki, remélem kedvez a szerencse :)
Köszi a lehetőséget :)

Kriszta írta...

Én is nagyon tudnék örülni a könyvnek!!

Szilvia írta...

Köszönöm a játéklehetőséget! Én nagy hasznát tudnám venni a könyvnek, az biztos!:) De jó lenne!
Kellemes Húsvétot!

wondrlanding írta...

Mesés dolgok vannak benne, nagyon örülnék neki. Köszönöm!

Névtelen írta...

Nagyon örülnék egy ilyen szép könyvnek.

juhp@freemail.hu

Vicus írta...

Szia! Régóta szívem vágya egy ilyesmi könyv, úgyhogy gondoltam én is jelentkeznék rá. Remélem még nem késtem el... :)

Rendszeres olvasók