2011. április 11., hétfő

Eheti színes hírek...

Ismét itthon vagyok (annak üzenem aki tudta, hogy nem voltam...), boldog és kiegyensúlyozott vagyok (mint általában) és rettenetesen fáj mindenem. Ezzel kezdem, aztán áttérek a horgolásra is. 

Tegnap Linzben sikerült két órán belül kerülni a félmaratonon, pontosan 2 másodperccel... csodálkoztam rajta, mert Linz eléggé dimbes-dombos, a befutó pedig nagyon macskaköves volt. Talán ezt akarták ellensúlyozni azzal, hogy a mezőnyt ráeresztették az autópályára: a kétszer három sávos Duna-hídon átfutni... ez megadta a kezdő lökést...
Ezzel a téli futást hivatalosan is lezártnak tekintem és elkezdtem a felkészülést a Kékesfutásra... ami csak annyit jelent, hogy át kell tennem az edzéseket Pestről Budára :-)...

Jöjjön a horgolás... Már az utazás előtt befejeztem ezt a kardigánt, vagy -mivel jól megnyúlt- nevezzük inkább köntösnek. Igazából nem is bánom, hogy hosszabb lett... előnyösebb.


Azóta leginkább a zoknihorgolás köt le: Linzben vettem egy-két zoknifonalat, talán az egyetlen említésre méltó az Opal, persze a Hundertwasser sorozatból választottam. (Annyira rendesek voltak a boltban, egy csomó mindent elmondtak a fonalaikról, amiből én viszonylag keveset értettem, mert nem nagyon tudok németül.)

Már van egy félig kész fél pár zoknim... megakadtam a sarok horgolásánál, patthelyzet alakult ki, de küzdök...  Pedig komoly előkészületeket tettem: készítettem kis szemjelölőket (esetleg azt hihetnétek, hogy fülbevalók, de nem)... egész jól használhatóak.

6 megjegyzés:

RitaFoltok írta...

Lenyűgözöl a kisugárzásoddal és az ügyességeddel! Gratulálok a mínusz 2 másodperces eredményedhez (még mindig irigyed vagyok) és elismerésem a kardigán elkészítéséhez, csinos vagy benne!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon jó a kardigán... ööö... akarom mondani a köntös! :-) A színe isteni!

Tündérlátta írta...

Tényleg jól néz ki így hosszan!

KicsiKató írta...

...és mekkora ötlet a fülbevalóakasztós szemjelölő, tökjóó!:))

Elinor17 írta...

Gratulálok Neked mindenhez !!!A kardigánod nagyon szép , olyan üde tavaszi darab .A fülbevalós kötésjelölő pedig fantasztikus ötlet .A zokni biztosan össze fog jönni.:)

fancsila írta...

:-) köszi ...

ez a zokni egyre furább formájú...

Rendszeres olvasók