2011. április 25., hétfő

Az első zoknim

Két hét megfeszített horgolással ezt a kissé elnyűtt, körülbelül 42- es méretű zoknit sikerült létrehoznom.

Zitron Atelier Trekking XXL zoknifonalat használtam, amit nagyon jó szívvel ajánlok kezdő zoknihorgolóknak: állati strapabíró és a 100g-os motring épp elég lett egy párra. Mivel a horgolótű arzenálomból a 2.75-ös méret pont hiányzik, két tűt használtam: a 2.5-öst és a 3-mast, így legalább átlagban megvolt az előírt méret...

Van tanulság is: a két zoknit egyszerre kell csinálni, de legalábbis nem egymás után. Most iterációs technikával dolgoztam: a két darab soha sem lett egyforma, ezért állandóan hozzáigazítottam az egyiket a másikhoz, míg végül a különbség már nem haladta meg a 10 százalékot... :-) ez eléggé sok időbe telt. No meg a sarok... azért megszenvedtem rendesen. Bevallom, sírtam is...

... de a végeredményt imádom...

2 megjegyzés:

Zazálea írta...

én neki sem merek állni, bár a tied nagyon vonzó, bevallom

fancsila írta...

bátorság és kitartás! (mondom én, aki sírok egy zokni miatt :-)

Rendszeres olvasók