2011. március 28., hétfő

Visszafogott stóla

Megint egy "útkereső" darab...

Gondoltam kellene valami kevésbé csipkés csipkekendőt horgolni és erre a leírásra esett a választásom... nagyon érdekes, hogy csak pálcákból áll és mégsem volt monoton elkészíteni... de az is lehet, hogy már megint lebegek, azért élveztem annyira... (semmi szenvedélybetegség, csak a tavasz...)


A fonal Barka Szitakötő, én festettem ilyen foltosra piros textilfestékkel (végig azon izgultam, hogy nehogy tényleg piros legyen). Két szálat fogtam össze és 4-es tűt használtam.

Most azon munkálkodok, hogy minden félbehagyott darabot befejezzek, mert csak azután kezdhetem el a ZOKNIHORGOLÁST!!! Persze még nincs hozzá fonalam, de már állandóan erről ábrándozok. 
Utána pedig jöhet a tuniszi horgolás... mindent ki kell próbálni, nem?

2 megjegyzés:

Annus írta...

Táskát nem akarsz horgolni?Ez pont tegnap jutott eszembe:)

fancsila írta...

de, az lesz a tuniszi horgolás projektem...

Rendszeres olvasók