2011. március 20., vasárnap

Nem sikertörténet

Úgy döntöttem, továbbra is megmutatom a kevésbé sikerült dolgaimat... íme egy kendő. Beleszerettem az eredetibe és gyorsan bele is vetettem magam a horgolásba egy saját festésű Barka Kolibri fonalból (türkizkék és barna festék volt otthon, nem tudtam dönteni, mindkettőt felhasználtam)...
Már maga az elkészítés sem volt problémamentes, egyáltalán nem tetszett, hogy minden sorban máshogy kellett szaporítani, folyamatosan számolni kellett a szemeket, le sem mertem venni a szemem a munkáról... Később kiderült, hogy sokkal testesebb fonalat kívánt volna a rojtozás a szélén, úgyhogy kénytelen voltam beérni egy másik szélcsipkével... ráadásul türkizkékben (és barnában) nem igazán tetszett... fogtam hát és befestettem az egészet a jó öreg, mindent elfedő, szürke festékkel... ez sem volt túl jó ötlet.

Most próbálok megbarátkozni a végeredménnyel...



14 megjegyzés:

F.Gina írta...

Pedig így fotón jól néz ki !

RitaFoltok írta...

Én tutinak találom, sajnálom, hogy elégedetlen vagy. Persze megértem, az elégedetlenséged okát, mindig találni jobb megoldást, de nekem tetszik!

Annus írta...

Ha én ilyet tudnék,nem lennék elégedetlen:)Szerintem jó lett!
na majd ha kész az ágyterítő,belefogok egy horgolásba megint!

Hencsilli írta...

Szerintem is jó lett :)

aarkus írta...

Nekem a tiéd jobban tetszik, mint az eredeti, különösen igaz ez a szélcsipkére!

Anice kötős blogja írta...

Igen, igen, ez jobb lett mint az eredeti és esetleg meghirdethetnéd ha nem tetszik :)

GumiPók írta...

Ha így idetévedőként mondhatok véleményt: határozottan tetszetős, sőt sokkal szebb, mint az eredeti! Igazán!

Elinor17 írta...

Szerintem is nagyon szép !Nyugodtan lehetsz elégedett .:)

Tündérlátta írta...

Én szeretem a szürkét. a kendő pedig kimondottan tetszik. nagyon egyedi, nőies darab. Az elkészítés, nos én sem szeretek ennyit számolgatni..

Zazálea írta...

hát ez nagyon szép. a szürke is, a formája is, a mintája is, mindene. és pont.
:o)

fancsila írta...

Köszi, de rendesek vagytok... már én is szinte megszerettem (a képek alapján :-)

peony írta...

Pedig nekem tetszik :-)))

RitaFoltok írta...

Azért, mert kreatív vagy, mert tartalommal töltöd meg a rideg virtuális világot és azért mert vagy, kapsz tőlem egy pontot!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

fancsila írta...

Rita, köszönöm!

a pont dolognak kicsit utána kellett néznem :-) de most már értem

Rendszeres olvasók