2011. március 2., szerda

1000

Ezen a héten a nikeplus szerint elérem a bűvös ezer kilométert... vegyesek az érzéseim: pesze, örülök, hogy ilyen sokat futottam az elmúlt egy évben, de szomorú is vagyok, mert hamarosan meg kell válnom szeretett futócipőmtől. Még emlékszem, mit válaszoltam az eladónak amikor elárulta, hogy a cipő körülbelül ezerötszáz kilométert fog bírni: á, nekem ez egy életen át ki fog tartani... hát tévedtem.

Azt hiszem elkezdem számon tartani a fonalkilométereket is... itt az első 500 méter...

A Helsinkiben szerzett Wetterhoff Sivilla fonalból horgoltam. Még soha sem használtam olyan fonalat amiben selyem is van... szerintem rá tudnék szokni...

10 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hát ez valami gyönyörűséges!!!! Rettentően tetszik!
Az 1000 kilométerhez pedig hatalmas gratula és kalap emelés! :-)

diusbd írta...

Ez naggyon jó! :))
Nekem is kéne futni... Ma körbe jártam a várost direkt itthon hagytam az autót... Jól elfáradtam, kezdésnek nem rossz. :)

Teklagyöngy írta...

Nagyon szép lett ez a valami. De tegyél fel olyan képet is, hogy fogod viselni, ha megfogdosni nem tudom, legalább lássam, pedig kíváncsi lennék a selyemre...

fancsila írta...

Köszi az elismerő szavakat... ez a valami egy KENDŐ, eléggé kihalt ruhadarab, nem is tudom viselni... majd ha jobb idő lesz próbálkozok...

Teklagyöngy írta...

Köszi a jelentkezést a PIF-re. Úgy örültem, hogy benne vagy a játékban. Biztos nagyon szép ajándékokat fogsz készíteni a szerencséseknek!

Elinor17 írta...

Gratulálok a kitartásodhoz a futásban !!Én egyszer egy hétig bírtam , aztán vége .Talán ha kergetnének ...:)
A kendőd szép lett , jó meleg színű .
A selyem pedig megszokható bizony , nagyon jó kötni a fonalat , ha van egy kis selyemtartalma .Sokkal jobban csúszik a tűn.

Zazálea írta...

ennek milyen finom, meleg színe van!
(a cipőhöz még csak-csak tudnék írni vmit, de az 1000 km, na, az ledöbbentett, ott akadt el a szavam)

fancsila írta...

köszi... igyekszek ám nagyon, hogy ne csak szürke meg fekete legyen amit horgolok... bár néha lehet, hogy túlzásba esek...

Anna írta...

Nagyon tetszik ez a kendő. Megkérdezhetem, hogy honnan van a minta?

fancsila írta...

Szia, a Ravelry-ről töltöttem le, a neve Klamath... nekem is nagyon tetszik, olyan szép a hullámos rész...

Rendszeres olvasók