2011. február 4., péntek

Hová tűntem, jaj

Igen, eltűntem, de azért futottam, horgoltam és varrtam meg aggódtam is... Hú, és kaptam egy díjat, ígérem hamarosan azzal is fogok foglalkozni...

Először is, a terveim romba dőltek: júniusban nem maratont futok Oroszországban, hanem kirúgatom magam az államvizsgán fordításból (vagy tolmácsolásból, teljesen mindegy)... nem is akarok erre gondolni. Sokkal jobb dolog, hogy vasárnap elindultam egy virtuális futóversenyen:  25 kilométer -5 fokban a Velencei-tó partján.... ez egy picit megterhelő volt, de a fiúk annyira bíztattak, hogy le tudom nyomni... Amúgy továbbra is inkább a Szigeten futkosok... (akkora hírverés volt körülötte, ezért meg kell említenem, hogy mennyire tuti a világítás  a futósáv mellett... )

Aggódtam a Kairóban élő barátnőmért: szerencsére ma kaptam tőle üzenetet, hogy jól van...

Horgoltam egy újabb tunikát Barka Mandarin fonalból. Az ötös tűt hatosra cseréltem, mert az első változat kicsit nehéz lett... így a tíz helyett csak hét és fél gombóc fogyott, szerintem jó ötlet volt a nagyobb tű... Kép ismét a Ravelry-n. (Gé ragaszkodott hozzá, hogy Zörivel fényképezzen le. Zöri a városi bringám, imádom, csak egy kis baj van vele, szerintem sejtitek mi az...)

Ó, és még egy kis varrásra is jutott idő. Babatakaró. Úgy hallottam, újabb unokahugom születik... de ez még nem az övé lesz...

Bocs ezért a sok kuszaságért, ígérem jövök majd képekkel a legújabb kísérletemről, a fonalfestésről.

3 megjegyzés:

RitaFoltok írta...

Jó, hogy megvagy, már hiányoltalak.

fancsila írta...

:-)ez jól esik...köszi.
Ha nem is írok, azért követem ám az eseményeket. Amikor látom, hogy másoknál mennyi minden készül én is újra kedvet kapok ... nagyon jó hatással vagytok rám...

Timici írta...

mennyi minden történt Veled:o) jó hogy minden ok, megyek megnézem a fotót;o)
a babatakaródra nagyon kíváncsi vagyok, nekem is el kéne követnem egyet, de még nem állt össze a kép:S pedig az idő sürget:D

Rendszeres olvasók