2011. február 7., hétfő

Festek

És igen! Végre én is felnőttem a nagy feladathoz... a fonalfestéshez. Barka Szitakötőt festettem. Italporral. Mikroban. :-) Természetesen egyáltalán nem olyan lett, mint amilyet szerettem volna (és a mikro sem), de elsőre... elnéző leszek magammal szemben.

Ez az italpor egyébként nagyon durva... megkérdeztem Gé-t, hogy megkóstólja e. Gondolkozás nélkül mondott nemet... élelmiszervegyész. Én szerves-szintetikus vegyész vagyok... nem is bírtam ki, belekortyoltam :-), szerintem inkább az én szakterületem. 

Tehát a festés... íme a fotóim...


9 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Szerintem nagyon jó lett! Legalábbis így a képen!

rojalka írta...

Nekem is tetszik.

fancsila írta...

Köszi, de sajnos az életben elég rikítóak a szinek...

Zazálea írta...

nem baj, ha rikítóak,nem baj, legközelebb majd tompább lesz, aztán pedig éppen olyan, mint szeretnéd, így megyen ez mindenkinél
de mit kötöttél belőle??

fancsila írta...

hú, ez jól hangzik... már nagyon várom
egy minikendő lett belőle, jó lesz valamelyik játékbabára...

Kozi írta...

Szerintem a fotó alapján egyáltalán nem rossz, sőt, kimondottan nyár-esti darab a színek miatt. De ha tényleg élénkébb... akkor viszont kár érte.
Sebaj, legközelebb tuti jó lesz!
Mellesleg: annnnnnnyira beleszerettem én is ebbe a mintába, hogy már csináltam is egyet magamnak, és egy nagyobbat is tervezek!
Zsuzsi

Timici írta...

ez a Bolero tényleg nagyon durva, én is festettem már vele, nem innám meg semmi pénzért:( és képzeld a régi lakhelyünkön a játszón volt olyan ismerősöm aki rendszeresen ezt adta a gyerekeinek:( most hogy láttam mit művelt a fonallal még jobban sajnálom őket...
amúgy tényleg vigyázni kell vele, mert iszonyat élénk szineket produkál, nagyon keveset kell tenni a vízbe, hogy halványabb legyen, aztán persze ha nem fixáltad ecettel vagy sóval szerintem mosáskor is fakul majd picit;o) elsőre teljesen ok:o)

fancsila írta...

Kozi, üdv a klubban, imádjuk ezt a mintát...

Timici, önkritikát kell gyakorolnom, néha én is iszok ezt-azt, kék sportitalt meg ilyeneket a 18. kilométer környékén.. abban is fura dolgok vannak... de gyerekeknek semmiképp sem adnám persze :-)

Timici írta...

én nagy Cola barát vagyok, sajnos az sem vitamin:(, de a gyerekeknek csak olyat veszek amiben se szinező, se tartósítószer;o) így is ki tudja mit meg nem eszünk, iszunk...:/
festeni vele viszont nem ártalmas;o)

Rendszeres olvasók