2011. január 17., hétfő

Tervezek

Ez az év elég zűrösen indult ( jó érzékkel a munkahelyi tervezős káosz kellős közepén utaztam el Helsinkibe), de remélem most már egyenesbe jövök és lassan elkezdem a munkahelyen kívüli tervezést: mit varrok, mit horgolok, mennyit futok és mit tanulok majd idén. A "versenynaptáram" már alakulóban van és az angol mellé beépítem az oroszórákat is, de a varrás és horgolás... nehéz ügy. Csak nem horgolhatok egész életemben kendőket...

tessék már megint itt van egy... 


...és még egy, 
de ez már csak egyszálas... ahogy terveztem ezt is kipróbálom: Barka Szitakötő Babér fonalból 3 és feles tűvel, a szokásos mintával...

A tunikámról úgy döntöttem nem teszek fel képet csak a Ravelry-re. Gábor készített rólam egy fotót és szerinte jól nézek ki rajta, (rendes, nem?), de én azért inkább nem teszem közzé... Ha van kedvetek látogassatok meg ott és nézzétek meg milyen lett a Barka Mandarin fonalból horgolt nyári tunika...  

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók