2011. január 1., szombat

Best of 2010

Sokszor írtam már, hogy család nélkül az élet mennyire nem szórakoztató... ezért én aztán mindent kipróbálok, hogy elüssem az időt... a múlt évben például rákaptam a mixelésre:

veszek ( szó szerint, pénzért) néhány számot, amik tetszenek, megfelelő a ritmusuk vagy kötődöm hozzájuk...

itt vannak például azok a (magyar futó)zenék, amiket a legtöbbet hallgattam 2010-ben... 

itt ám minden dalszövegnek jelentése van... például hogy is felejthetném el Morzsit, akinek a soha el nem halványuló Morzsi-tetkót köszönhetem a lábamon (Nasty dog), vagy azt, hogy ebben az évben újra elkezdtem autót vezetni (Szállj ki a kocsimból), vagy hogy továbbra is elszántan tanulok főzni (Teach yourself to cook). Emlékezetes még a görögországi tengerparti robogózásunk (Seaside) vagy az a férfi, akiről talán soha sem fog kiderülni, hogy mit is akart tőlem (Bűvös vadász), ja és itt van még a suli, amit kis jóindulattal befejeztem, szigorúan véve viszont abbahagytam (You never been my friend)... Hú, ebben az évben ünnepeltük a tizenötödik nem-házassági évfordulónkat (Mondj igent) és így tovább... 

szóval, betöltöm ezeket a MixMeisterbe :-) és össze-vissza alakítgatom, egymásba tolom, felgyorsítom, lelassítom, amíg a kész mix meg nem felel a céljaimnak... vannak futó és sétáló mixeim, de nálunk létezik az úgynevezett konyhai mix... mosogatáshoz.

Hú, remélem most nem vesztettelek el benneteket... 

Ígérem 2011-ben nagyon sok foltvarrást és horgolást fogok mutatni, de attól tartok, hogy az ehhez hasonló őrültségeket is el kell néznetek nekem...

5 megjegyzés:

Zazálea írta...

ilyeneket én oly szívesen olvasgatok, rés a pajzson, közelebb az emberhez, hozzám mindenképpen, még akkor is, ha a felét sem értem :o)

fancsila írta...

:-) ó, szerintem csak azért nem érted, mert nem tudok fogalmazni... vagy lehet, hogy túlságosan tömörítek?

Zazálea írta...

vagy mert műszaki analfabéta? :o)

fancsila írta...

:-)

Timici írta...

Boldog új évet kívánok!!!

Rendszeres olvasók