2010. december 7., kedd

Ufósapka

Ezt a sapit Barka Diplomata fonalból készítettem, elméletileg Kristin Omdahl leírása alapján, de valahogy semmi sem sikerült a könyv szerint... persze nem adtam fel... és rengeteget tanultam. Például most használtam először reliefpálcákat (a passzénál), tényleg nem egy nagy kihívás...

Családi jó hír, hogy megszületett Niki, akivel ma személyesen is taliztunk (azt hiszem ez már egy teljesen elfogadott kifejezés az egynaposok körében)... kis bűntudatom volt, van egy félig kész takaróm a számára: megint nem sikerült időre elkészülnöm.
A héten még tanulok, még egy utolsó vizsga vár rám idén... de utána átadom magam a családi karácsony szervezésének.... ja, és erősen gondolkozok a pénteki futáson, elég őrült dolog ahhoz, hogy részt vegyek...

2 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon szép!
Milyen volt a Diplomata fonal? (tudod én beszéltelek rá)

fancsila írta...

Á, köszi, nagyon jó tanácsot adtál...
Olyan szép elegáns lett belőle a sapka, jó a tartása és puha is...
sajnos elég sokszor kellett visszafejteni, de a Diplomata nagyon jól bírta a strapát

Rendszeres olvasók