2010. december 16., csütörtök

Játék

Ez is elérkezett: egy éves a blog... ha egy kicsit pihentebb leszek (talán a két ünnep között), majd leírom milyen év is volt ez és milyen jó kis célokat tűztem ki magamnak a jövő évre, de most inkább játszunk!

Azt gondoltam, hogy mivel meglepően nagy sikere lett a horgolt kendőnek, megajándékozok valakit egy hasonlóval, amihez a két színt nektek kellene kiválasztani a Barka Szitakötő készletemből: 
Tejeskávé, Búza, Agave, 
Levendula, Amazonas, Babér,
Oliva, Avokádó 

Ha játszani szeretnétek, december 23-án éjfélig hagyjatok megjegyzést ennél a bejegyzésnél és adjátok meg annak a két fonalnak a nevét, amelyiknek a keverékéből a legszívesebben viselnétek a horgolt kendőt.

Sajnos egyszínűt csak a levendulából tudok készíteni, azt is választhatjátok, de igazából nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen párosításokat tudnátok elképzelni... akit kisorsolok, az pedig január elején kézbe is veheti a saját színeiből készült kendőt... 

30 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Gratulálok az 1 éves blogodhoz! Ó, még sose nyertem játékon, pedig dec. 23-án van a névnapom, szép ajándék lenne. :) Én az olivából és avokádóból szeretném a kendőt. De nagyon! :) Viki

MrsYarnart írta...

Én is gratulálok! Nekem is tetszik a zöld! De barnából sem lenne rossz. Már amennyiben ... esetleg... megnyerném... a választást rád bíznám.

aarkus írta...

Ez aztán a a nagylelkű játék, Éva! Gratulálok én is az évfordulóhoz. Nem könnyű feladat ám választani... Nekem az oliva-babér is tetszik, de megnézném mondjuk a búza-olivát is összefogva, hogy milyen.

diusbd írta...

Én is szeretnék egy ilyen csodaszép kendőt! Nálam egyértelmű a levendula, de a zöldek is tetszenek! :))
Boldog blogszülinapot!

Anice kötős blogja írta...

Gratulálok a szülinaphoz!
Ha engem választanál, a színeket rád bíznám-a meglepetés miatt is.

Judesign(by Judd25) írta...

Csodálatos lehetőség, köszi szépen! Én nagyon szeretnék egy búza-tejeskávé kombinációból készült kendőt :D

Erika írta...

Gratulálok blogod szülinapjához!
Szeretném, szeretném, szeretném megnyerni a "búzástejeskávé" kendődet :-)

Hencsilli írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz! Nekem a tejeskáv-búza tetszene:D

Katus írta...

Gratulálok az évfordulódhoz! Jöttem játszani, hátha én lennék a szerencsés nyertes. Nekem az olíva tetszene, és valami ehhez passzoló szín. :)

Zazálea írta...

Jók ezek a szülinapok, a megajándékozott ajándékoz, szeretem. :o))) Gratulálok, legyen sok örömed, mit velünk megosztasz, legyen nekünk is örömünk... mert ily önzőek vagyunk, no.
Színekről szólva: még nem tudom, a kényszer hatása alatt könnyebben választok majd, csak nyerjem meg! :o))))

Csilla írta...

Én is neveznék erre a játékra, hogy ne csak Tekla gyűjtsön tőled horgolósokat. Nekem a levendula és a mellette lévő barna tetszik. De kacérkodom a világos és sötétzöld kombóval. Persze ha nyernék, akkor úgy is átvariálnám.
Gratulálok a bloghoz, most már legyen valami is, amit nem csinálsz profi szinten... :)

fancsila írta...

Sziasztok... köszönök mindent... jó kis színeket választottatok... majd néhány nap múlva mutatok egy-két kendőt, hogy segítsek egy kicsit...

Csilla... profi szinten? látnál most a konyhában... nagyon gyászos a helyzet... a fehérboros pohárkészletünk gyakorlatilag megsemmisült és szerintem estére megint a balesetin leszünk, ahol választhatok majd, hogy milyen díszöltéssel varrják vissza az ujjam...

Annus írta...

Jaj,remélem holnapra hazaérsz a balesetiről:))))Mind a 10 ujjad meglegyen!
És játszok én is!Levendula-avokádó a tuti párosítás:)
Holnap majd kérhetek töltőanyagot?Kéne még egy pici:)))

fancsila írta...

:-)

helen írta...

Én nagyon szívesen jövök játszani, remélem lehet. :) Gratula a kendőhöz, az egy évhez és a csodaszép fonalakhoz. Ha pedig én nyernék, akkor vagy barnát, vagy zöldet választanék :)

Monessa írta...

Én is jövök játszani!Nagyon tetszik a kendő! Ha lehet én a Fecske - Holló színt választanám.:)Kitettelek a blogomba!:)

VasS Mónika írta...

Én is szívesen játszanék... agave-amasonas párosítású kendőt szeretnék. Gratulálok és további sok sikert a blogoláshoz és minden máshoz is!

Üdv: Móni

Frivolina írta...

Most úgy tűnik rengeteg idő telt el mióta egymás mellé sodródva megálltunk beszélgetni, mint két ismeretlen. Elmesélted, milyen komplikáltan vezetsz és milyen sokat tanulsz:)Remélem újra találkozunk, most már, mint ismerősök.
Gratulálok a "blogfordulóhoz" és mire kitaláltam a színt Mónika megelőzött, de ha nyernék én is agave-amazonas kombinációt szeretnék:)

fancsila írta...

Sziasztok... köszönöm, hogy játszotok...

Frivolina, tényleg mennyi idő telt el... én is remélem, hogy összefutunk újra...

Ida13 írta...

Gratulálok a blogodhoz!
Igazság szerint a játék-felhívás útján kerültem ide. Megláttam a sok szép fonalat és tudtam, hogy jó helyre jöttem. Igaz.
graulálok!
Avokado-tejeskávé.

Kozi írta...

Éppen egy hete vettem kézbe az első fonalaimat a Barkásoktól. De jó lenne egy ilyen kendő! A két barna keveréke nagyon tetszene! :)
Köszönöm a lehetőséget!
Kozi
www.kozi-keresztszemes.blogspot.com

Kera írta...

Imádom a Barka fonalakat :) és gyönyörű szépeket alkotsz :)
Olíva-avokádó párosítás tetszene talán a legjobban.
Kitettem a játékfelhívás a blogomba. Köszönöm szépen a lehetőséget.
http://szappankonyha.blogspot.com/

emilil írta...

Gratulálok a szülinaphoz! Avokádó és Babér:)

Elinor17 írta...

Gratulálok a szülinaphoz !Szépek a munkáid .Nekem nagyon tetszik az olíva és a babér együtt .

Monica írta...

Először is gratulálok!
A színek lenyűgözőek, nehéz választani. Ha rám mosolyogna a szerencse, akkor a barnákat vagy a babér-avokádó színeket részesíteném előnyben.
Kitettelek a blogomba, ha van kedved gyere hozzám te is játszani, nekem is szülinapom lesz :)

Erzsébet írta...

Gratulálok az évfordulóhoz. Gyönyörű a kendőd és kedves a felajánlásod :-) Ha én nyerném meg - a tejeskávét és babért választanám.

Névtelen írta...

Gratulálok a munkáidhoz, nagyon szépek. Szívesen részt vennék én is a játékodban. A tejeskávé-búza színkombináció tetszik. Áldott ünnepeket kívánok! Anikó

viperaeva írta...

Tényleg nehéz választani. Én az agavét kombinálnám az amazonásszal, vagy a levendulával.
Azt kívánom neked, hogy sok szép munka kerüljön ki a kezed alól.

Hajni írta...

Nagyon kreatív vagy! Gratulálok a munkáidhoz és az elmúlt 1 évhez! Ha én nyernék, nagyon-nagyon örülnék egy Avokádó-Babér színkombinációjú kendőnek...de a levendula is csodaszép.:)

Timici írta...

jajj, de kár hogy erről lemaradtam:( íyg jár, aki ritkán ér rá blogot olvasgatni:s

Rendszeres olvasók