2010. december 14., kedd

Habcsóksapka


Ilyen lett a sapka, miután elolvastam a horgolásleírást...szerintem lényegesen jobb... Nagyobb tűt választottam, négy és felest, és megnéztem rendesen a jelmagyarázatot is. Még van két gombóc pezsgő színű Diplomata fonalam (a teveszőr nagyon tuti), szerintem készítek még egy ilyet gyakorlásképp, aztán jöhet az angóra...

Végre eljutottam a Wampra is a Millenárisra... teljesen feldobódtam, annyi újdonság volt, csak kapkodtam a fejem...  persze minden szerzeményem ajándék, úgyhogy titok...

A futásról nem is tudom írjak e... nem egy sikertörténet:
"ne is álmodj róla"... mondta edzőtársam és életviteli tanácsadóm amikor vasárnap célozgattam rá, hogy futni kéne. Mivel ő az egyetlen ember akinek szót fogadok és mivel valóban annyira beteg vagyok, hogy a levegővétel is nehezemre esik, kihagytam egy hetet... de már jelentkeznek az elvonási tünetek: futásról fantáziálás megbeszéléseken, az utcán idegen futók nézése sóvárogva... szerintem bediliztem. 

8 megjegyzés:

Iza írta...

Nagyon szép lett a sapkád. Tetszik a mintája :)

Mázsa Viki írta...

Nagyon tetszik!!!

Zazálea írta...

a sapka valami szuper, a futás iránti vágyadat nem értem, de csodálom :o)

fancsila írta...

hát ez az... én sem értem... :-)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Elképesztően termelékeny vagy!!! Gyönyörű fonalakból horgolsz, gyönyörű dolgokat!

fancsila írta...

:-)) az 1000mg-os c vitaminra gyanakszom... azóta pörögtem így fel, mióta azt szedem :-) esetleg még a gyömbértea...

Renáta Varga írta...

Kedves Fancsila!
nagyon tetszik ez a habcsók sapka, de nem találom a leírását. tudnál segíteni?
köszönettel: Reni.

fancsila írta...

Szia Reni,

Ebben a könyvben van a minta...

http://harompirosalma.blogspot.hu/2011/04/husvetra.html

Rendszeres olvasók