2010. november 8., hétfő

Tudom: sapka, sál...

Mindenkitől elnézést kérek, hogy ilyen sokáig nem adtam hírt magamról: dolgoztam, tanultam, futottam... horgoltam. Görögországban a sok méz miatt kicsit felpörögtem, de amint leszállt a gép, elkezdtek nyomasztani a munkahelyi gondjaim... amik azóta sem oldódtak meg. A jó hír, hogy szombaton levizsgáztam konszekutív tolmácsolásból. HURRÁ!!!
Nézzük mit tudok mutatni...


Ezt a fonalat nem bírtam otthagyni a boltban (Schachenmayr Ecologico Color), van egy kis "újrafonal" hatása, de remélem nem az... egyébként gyapjú, ennek megfelelően szúr. Nem szép tőle... 



Íme az én horgolt baktus sál megoldásom Barka Felhő fonalból (szintén gyapjú, mégsem szúr, hogy van ez?) 5-ös tűvel, passzémintával. Gábor nagy aggodalommal figyelte amíg készült és csak akkor nyugodott meg, amikor rákerültek a bojtok :-). Ő nem az a típus, akinek pulóvert lehet kötni karácsonyra :-).

6 megjegyzés:

Frivolina írta...

Szia! Gratula a vizsgádhoz!! A munkahelyi gondok sajnos ismerősek:( fel a fejjel! Ez a sál szuper, nagyon bejön, főleg a bojtok:D

Annus írta...

Szupi hogy már otthon!Futásról is kérünk beszámolót!

Sapka,sál nagyon tetszik!Na ilyet se fogok egyhamar horgolni:)

fancsila írta...

örülök, hogy tetszik a sál, nagyon lelkes vagyok, mert annyival könnyebb hordani ezt a fajta sálat, mint a hagyományosat, hogy ilyet még csinálnom kell párat... talán karácsonyig belefér.

futás? szerintem a 10km-es futást Athénban csak azért rendezik, hogy a maratoni futók családtagjai is lekössék magukat valamivel :-), egyetlen jó dolog vol benne, befutni a Panathinaiko stadionba. Még soha sem láttam ilyen szép épületet, teljesen lenyűgözött...
a vicces, hogy a futásért még érmet is kaptam:-) nem tudom mihez kezdjek ezekkel az érmekkel, számomra semmit sem jelentenek viszont láttátok volna a futás estéjén a belvárost... az összes fickó éremmel a nyakában feszített :-)

Anice kötős blogja írta...

Most csak a vizsgád miatt irigykedem egy kicsit, én is szerettem volna hasonló dolgokat tanulni még régebben, de ez a vonat már elment.

fancsila írta...

:-(

az én listám is elég hosszú amin a még megtanulandó dolgok vannak... bár talán nekem is van olyan ami már nem fog beleférni

Timici írta...

szuper a sapi és a sál is:o)

Rendszeres olvasók