2010. november 29., hétfő

Téli futás

Nem tudom felfigyeltetek e rá, de kerülöm a foltvarrós témákat mostanában... pedig rengeteget gondolok a varrásra, de az a baj, hogy csak gondolok: a múlt hétvégén szó szerint le kellett porolnom a varrógépet. Hát ez így nem lesz jó...  bele kell vágnom valamibe...

... azért mutatok egy (természetesen horgolt) kendőt, amire nagyon büszke vagyok. A Barka Szitakötő fonal három szálából készült 3 és feles tűvel. Összesen 120 gramm, de én még könnyebbet szeretnék, ezért már bele is kezdtem az újabb kísérletbe, amihez már csak két szálat használok és gondolom nem nehéz kitalálni, hogy végül szeretnék egy egyszálasat is készíteni...


Mivel elég sokan kérdezgetik, hogy futok-e majd télen is, ezért most megírom: igen, azt tervezem, hogy részben futópadon, részben a szabadban folytatom a futást. Vasárnap már ki is mentem a Margitszigetre, ahol a -1 fok ellenére elég sok ember futkározott. Nem fáztam, élveztem, hogy a szabadban vagyok és csak akkor éreztem, hogy közben lefagyott ez-az :-) amikor már a meleg zuhany alatt álltam otthon. 

6 megjegyzés:

Frivolina írta...

a színe is és a mintája is "húúúúha"!!! :) nagyon szép:)

fancsila írta...

Köszi,
olyan boldog vagyok ezzel a mintával, mert nagyon szapora és lila szín is az egyik kedvencem...

GumiPók írta...

Nagyon szép a kendőd! Lehet tudni, hogy honnan van a mintája?

fancsila írta...

Köszi

a leírást innen vettem...

Timici írta...

szépséges lett!!!

GumiPók írta...

Köszönöm!

Rendszeres olvasók