2010. november 21., vasárnap

Szemüveg


Az az apropója ennek a számnak, hogy pénteken megvettem az aktuális éves szemüvegkeretemet... meg, hogy szeretem az Erik Sumot...

Amikor gyerek voltam mindig esztéká keretet kellett hordanom, (tudom is, hogy miért, mert széttörtem őket, ugyanis nem akartam szemüveges lenni... talán lehet, hogy nem kellett volna egész éjszaka olvasni, hú de kegyetlenül rossz gyerek voltam...) no mindegy, akkor arról álmodtam, hogy ha felnőtt leszek rengeteg szemüvegem lesz (meg temérdek könyvem és éjszaka fogom őket olvasni)... Tudjátok mi a mókás? Minden évben veszek egy új keretet, de mindig ugyanolyat, ugyanazt a randa, műanyag esztékát, ami úgy elcsúfítja az embert... de teljesen elégedett vagyok vele, mert valóra vált az álmom...

2 megjegyzés:

Timici írta...

gyerekként nekem is SZTKs kereteim voltak, jó ronda ezüstös műanyagok, meg lila és hatalmasak voltak:(((útáltam szemüveges lenni 12évesen, így 14éves koromtól kontaktlencsét hordtam, míg nem kezdtem el annyit dolgozni légkondis helyen, hogy nem bírta a szemem. Aztán jöttek a fiúk és nem volt praktikus ki ba pakolászni a lencséket, maradt a szemüveg.
Azóta csakis kis méretű és fém kereteket hordok;o) most pedig nagyon szeretnék egy olyat, aminek alul nincs is kerete:D

fancsila írta...

:-)

Rendszeres olvasók