2010. november 25., csütörtök

Horgolós könyv karácsonyra...

Ez a könyv elég sokat utazott, de röpke két hónap alatt végül megérkezett... ezt egy korai karácsonyi ajándéknak tekintem a Postától. Egyébként gyönyörű dolgok vannak benne és szerencsére nem csak leírások, hanem leszámolható ábrák is... a vizsgáim után rávetem magam...

A múlt héten ismét vizsgáztam és megint futottam egy félmaratont. Mit mondjak, a célban nem volt őszinte a mosolyom... nagyon elfáradtam. Szerencsére Gábor féltávnál átpasszolt egy tubus almapépet :-) és így össze tudtam szedni magam annyira, hogy elvánszorogjak a befutóig.... csodával határos módon így is javítottam az időmön...

A karácsony már nagyon nyomaszt. Minden évben megfogadom, hogy nem lesznek drága ajándékok és mindent csak környezetbarát anyagból, semmi műanyag és én készítem az ajándékokat... és nem veszünk karácsonyfát.  Idén saját készítésű ajándékból kevesebb lesz, de szerintem teljesen beleillik az ajándékozási filozófiámba a Marbushka játékmanufaktúra, nézzetek be, nekem nagyon bejött...

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók