2010. október 8., péntek

Újra egy horgolós hét...

és újra kész a kardigánom... a gomboláspánton kicsit még igazítottam.















Íme a próbálkozásaim Barka Szitakötő fonalból... amazonas- agave és gesztenyepüré - levendula párosításokkal horgoltam 3.5-es tűvel. Gondolkozok rajta, hogy nagyobb tűre váltok, végül is ez (állítólag) csak bátorság kérdése. :-), bár ez a minta már így is nagyon légies... csipkekendőnek való.

Most, ahogy már az megszokott, elvonulok, hogy az éjszakát néhány lefordítandó cikk meghitt társaságában töltsem, amik az euróövezet válságáról és az önkormányzati rendszerről szólnak. Holnap suli. Legközelebb, ha majd újra tanulni támad kedvem, valami elérhetőbbel próbálkozok, mondjuk megtanulok kötni... majd emlékeztessetek erre!

6 megjegyzés:

Timici írta...

szuper a kardigán még mindig:o)
a csipke horgolások is tetszenek, én még nem próbáltam a Szitakötőt, de ami késik nem múlik:o)
kötnitanulást pártolom, aki ilyen szépen horgol, biztos csodásan fog kötni is;o)

fancsila írta...

Köszi,
sajnos a kötés igazi mumus nálam...

Timici írta...

nálam meg a horgolás...sajnos:(

fancsila írta...

Na, én ma reggel kipróbáltam a kötést... nem ment valami jól :-)

Timici írta...

mi volt a gond? talán még túl korán volt;o)
szerintem amúgy a horgolás sokkal nehezebb, úgyhogy ne add fel, aki ilyen szépen horgol az tudni fog kötni is:o)

fancsila írta...

teljesen rosszul kezdtem hozzá... este át kellett néznem a Barka kötősuli első leckéit :-)

Rendszeres olvasók