2010. október 24., vasárnap

Őrült hét

Olyan hetem volt, hogy ha csak a jelentősebb eseményekre gondolok vissza, már attól kiráz a hideg... 
Csütörtökön lenulláztunk egy bérelt autót Horvátországban... de azt hiszem ezt simán felülírta a tegnapi kutyaharapásom.

Egy teljesen ártalmatlannak tűnő, kistestű korcs egyszerűen lábon harapott miközben futottam. Amikor kérdőn néztem rá, hogy ezt most miért kellett, csak nézett szomorúan és elügetett... nem lehetett valami jó napja. 
Először nem tűnt nagy ügynek az egész, még nyolc kilométert azért lefutottam utána, de a baleseti sebészeten azt mondták, hogy ez nem játék... meg kell keresni a kutyát, mert a veszettség halálos (mint az köztudott). 
A balesetin azért nyugtáztam, hogy még ha meg kell kapnom a veszettség elleni oltássorozatot, akkor is messze én vagyok a legszerencsésebb a váróteremben... Csak két dolog fájt: hogy kutyaharapásosnak szólítottak és a tetanusz elleni oltás. 

Kicsit megdöbbentett, hogy a futas.net-re felkerült egy fénykép rólam amint a Nike félmaratonon loholok, ezen még gondolkozok, hogy hogyan kellene kezelni... azt hiszem megkérem őket, hogy vegyék le. Ráadásul eléggé korhatáros :-), de azért nézzétek meg, szerintem vicces, látszik rajta, hogy mekkora átéléssel futok :-).

A lényeg, hogy mindezek ellenére rendületlenül horgolok, horgoltam mialatt a csereautóra vártunk, horgoltam a baleseti várótermében és ez segített kicsit átvészelni az egész őrült hetet... Most kicsit összeillőbb színekből dolgozok, de a minta a szokásos...



11 megjegyzés:

rojalka írta...

Nekem tetszik a beleélős kép!
Gyönyörűek a színek!
Nem semmi hét volt. :)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Húú micsoda heted volt! Nekem is tetszik a kép! Szerintem teljesen rendben van.
Kutyaharpást sajnálom. Tudom milyen :-/ Viszont gyönyörűt horgoltál!

Annus írta...

Uh,kutyaharapást én is tudom h milyen:)))

Horgolásból milesz?

Én elkezdtem egy cicát,saját kútfőből,majd ha kész mutizom!

A kép meg magazinba illő,szerintem tök jó!Bár lehet meg se ismerlek ha nem mondod h te vagy rajta:)

Csilla írta...

Láttam a képet, olyan Terminátoros. Az kicsit durva, hogy aláírták a neved. De nincs miért szégyenkezned!
A kocsis sztorit majd írjátok le, kíváncsi vagyok!
A mintát pedig majd mutasd meg, tetszik, hátha jövő őszre én is tudok valami hasonló sálat horgolni!

fancsila írta...

Köszi az együttérzést, általában megpróbálom megtalálni mindennek a vicces oldalát, de most azért eléggé letörtem...

Megint sál... de már készítettem egy sapkát is, csak visszabontottam, nem találtam el az arányokat.

fancsila írta...

Csilla, az autós sztoriból szerintem legalább két részt ki lehetne hozni az Office sorozatban... majd megírjuk.

RitaFoltok írta...

Háááát, kalandos. Jobbulást kívánok én is!

A képedben pont Te vagy a szuper, és a pillanat! Lehetnek elvárásaid magaddal szemben, ám ez a fotó tele van élettel, küzdelemmel, és tettel. Tudod, van aki nem bírja tenni, csak oktatja, jelen esetben a fotós fotózza, egyébként meg tetszhettél a szerkesztőnek.....

Frivolina írta...

Ahogy te le tudod írni az eseményeket...!! :D az valami fantasztikus. Remélem meggyógyul a lábad és nem lesz semmi baj. A horgolás nagyon tetszik:)

fancsila írta...

Köszi,
Morzsi nevében is, (igen, megvan a kis bűnös... bár nem szép, hogy az ő verziójára senki sem volt kíváncsi... szó nélkül karanténba zárják...)
Szörnyű ez az egész... ha látnátok a nagy sérülésemet ... nem is fog látszani (mivel pontosan a tavalyi Dolomitos "erre vezetett a jelzés" szakadékbacsúszós mutatványunk hegeivel esik egy helyre)... Ha a saját ügyetlenségemről van szó, csak úgy ömlik ám belőlem a szó... volt olyan is, hogy "levágtam az ujjam" meg "kiestem a sífelvonóból" :-)

Timici írta...

kutyaharapást én is tudom milyen, ráadásul hétvégén kellett bemenni a balesetire tetaszuért, ahol a szúrás után egy műtőskocsin simán kitoltak a közös váróban pucér fenékkel:/
a futós képed, szerintem nagyon szuper! legyél büszke magadra:o)
horgolásod is tetszik, szép harmónikus színek:o)
autós storyra kíváncsi vagyok;o)
szebb heteket!:o)

fancsila írta...

Ó, szóval a kutyaharapás nem is olyan ritka... lehet, hogy eddig búra alatt éltem?

Rendszeres olvasók