2010. október 15., péntek

Didergős bejegyzés

Rikító lett ez a sál, tudom, de majd készül még szelídebb változat is... Mondjuk úgy, hogy ez csak egy próbadarab: feláldozom magam és majd én elhordom...
Ehez a darabhoz 145 g Barka Cinege fonalat használtam, 3.5-ös tűvel horgoltam, cikk-cakk mintával. Szép esése lett, nagyon puha a tapintása és remélem, hogy jó meleg is lesz...
Ma érkezett meg az új fonalszállítmány, amiben egy új típus is van (mármint nekem új): a Barka Felhőből az Avignon, Oxford és Koppenhága színekből vettem és egyenlőre úgy tervezem, hogy lábszármelegítővé fognak átlényegülni... A sok-sok maradékból pedig egy kihagyhatatlan baktus sálat tervezgetek... annyira szépeket láttam a blogokon. Melegnek tűntek...

Az ősz miatt lelkesedek ennyire a gyapjúfonalakért, ugyanis a nyár az én évszakom, az év többi részében folyamatosan fázok... mostanában ezért csak jó meleg, horgolt ruhadarabokról tudok fantáziálni.

Hú, de azért varrok is ám... ajándékokat :-) ha majd lehet, megmutatom.

6 megjegyzés:

F.Gina írta...

Határozottan jók ezek a színek :))
Télire meg pláne ! Én is néger voltam előző életemben, legszívesebben téli álmot aludnék

RitaFoltok írta...

Semmi gond a színekkel, nekem kell az élénkítés a komor őszben, tetszik a választásod.
Hát nem vagyok egyedül a fázással? Már most a nyarat várom, amiből idén nem sikerült feltöltődni. Nem volt az a végtelennek tűnő érzésem, hiányzik.....

Anice kötős blogja írta...

már a foltos munkáidnál megcsodáltam a remek színösszeállításaidat!
ez is harmónikus szerintem és úgy látom asütőtök pulcsihoz is megy

fancsila írta...

Köszi a bíztatást :-)
Egyébként igazatok van, nem annyira durvák a színek és télen úgyis mindenki hajlamos szürkébe meg feketébe öltözni... persze én is...

Timici írta...

szerintem is szuper, hogy ilyen színes, ez jól megy szürke és fekete kabáthoz mégsem leszel vele szürke kisegér:o)
én nagyon fázós vagyok, legszívesebben rácsavarodnék a radiátorra mint egy kígyó és csak melegednék:o))))
gyapjú holmim még nincs egy szál sem, lévén sapkát, sálat nem hordok, a méretemben, plána most, meg egy felső igazi ráfizetés:(, de egy kesztyűt azért lehet elkövetek idém magamnak is meg vmi derékmelegítő alkalmatosságot;o)

fancsila írta...

:-)
én is csak most ismerkedek ám a gyapjúfonalakkal...

Rendszeres olvasók