2010. szeptember 17., péntek

Robot, robot

Régen írtam, de nincs is mit mutatnom... Mostanában a munkám szinte minden időmet kitölti. Remélem ez csak átmeneti...

Azért egy kis esti horgolás minden nap belefér és nemsoká készen is lesz egy pulcsiféle... Ezzel a mintával horgolom.... Angol szakfordítónak készülök, de az angol horgolásleírások még mindig feladják nekem a leckét. Ez sem ment elsőre. Arra gondoltam, ha lesz egy kis időm, csinálok egy horgolás mintagyűjteményt a fordításaimból.

Ja, a legjobb dolog ami ezen a héten történt, ( Gábor még időt kért, hogy megeméssze...) hogy kitűztem a jövő évi futás célomat: a szentpétervári fehér éjszakák maratonon szeretnék indulni... a legkedvesebb városom és már régen szerettem volna visszamenni, végigsétálni a Nyevszkij proszpekten... hát most majd végigfuthatok rajta.

2 megjegyzés:

Timici írta...

micsoda célok kérem szépen! kívánom, hogy teljesüljön:o)
a sütőtökös horgolásod szép, kíváncsi vagyok milyen lesz készen

fancsila írta...

Köszi. Kilenc gombócot dolgoztam bele a sütőtökös kardigánba... én is nagyon kíváncsi vagyok hogy fog ez mutatni...

Rendszeres olvasók