2010. szeptember 7., kedd

Mit szólna hozzá Chopin és Liszt?

A félmaraton? Megvolt, túléltem. Nem volt semmi dráma... mondjuk, hogy félholtan vonszoltam volna be magam a célba, jóval a szintidő után és már csak Gábor várt volna rám magányosan a célvonalnál a sötétben.


Tetszik ez a kép.  Az Andrássy úton készült, ahol zongorán játszottak amíg a mezőny elhaladt. Nagyon eredeti ötlet. Persze Chopin darabjaira mindent lehet, csak futni nem, én például teljesen elérzékenyültem... de aztán összeszedtem magam és újra robot üzemmódba kapcsoltam, mivel akkor még 20 kilométer volt hátra a 21-ből.

Természetesen nem tudok leállni, még négy versenyen indulok idén, az utolsó november közepén lesz (brrr... akkor tuti megfagyok majd).

6 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Gratulálok a teljesítményhez!!! Aki ezt, ill. bármilyen távot végigfut, annak minden elismerésem!

Annus írta...

Huu,még 4 verseny?Remélem az egyiknél legalább ott tudunk majd lenni!Bár a november közepe necces,lehet h épp én is a finisben leszek:)
Mennyi volt végül az időd?Csak h jövőre legyen mit megdönteni:)))

fancsila írta...

Köszi :-) 2 óra 10 perc kábé... ennyire számítottam...

RitaFoltok írta...

Gratulálok én is, irigyed vagyok!
Az időd jó, a befutás a lényeg! Én is ilyen tempóban futottam maratont......vigyázz a betonnal!

fancsila írta...

Hát igen, a beton... ha tehetem kerülöm :-) köszi

Timici írta...

gratulálok az eredményedhez és a kitartásodhoz!:o)

Rendszeres olvasók