2010. szeptember 28., kedd

Mentegetőzök

Ismét eltelt egy hét anélkül, hogy kész munkát tudnék felmutatni. Még egy ici-pici hiányzik a kardigánból, de most inkább egy félig kész sálat mutatok meg... Barka Cinege fonalból. Nehéz volt feldolgozni, hogy egy gyapjú fonal ilyen rugalmas és fényes is lehet... de a végeredményen már érezni a gyapjú bolyhosságát és melegségét is. Imádom...

Annak, hogy nem ügyködök két oka van: országos szinten a munkanélküliség lehet, hogy csúcsokat dönt, de nálunk munkaerőhiány van és én önként vállaltam a plusz munkát. A durva az, hogy élvezem...

A másik ok még bénább: a suliban a brit, az amerikai és a magyar politikai rendszerről tanulunk. Brrrr politika... azt hiszem rosszabb már nem is jöhet. Engem azonban nem lehet elkedvetleníteni: most a Yes minister sorozatot nézem végig eredetiben és innen tanulom meg az angol kifejezéseket. 

A futást bezzeg nem hanyagoltam el, a következő futóverseny amire készülök ez lesz. Csak nőknek...

Még egy színház is beesett: a héten lesz az első előadásunk ebben az évadban: Csehov: Ványa bácsi... most aztán irígykedhettek :-), biztos nektek is a kedvenc olvasmányotok volt :-). (Eddig nem találtam olyan embert aki emlékszik rá, hogy miről is szólt... és én sem emlékszem, de nem nézek utána, legyen ez a csütörtök esti meglepetés...)

2 megjegyzés:

Timici írta...

szép színe lesz a sáladnak:o)
különmunka és még élvezed is, talán ez a legjobb kombináció:o)
Nem tudom melyik ez a sorozat, de hajrá, hogy profi legyél szakkifejezésekben;o)
futás: na ez még nem is jó lett volna, mármint a kezdő távot tuti le tudném futni, vagy gyalogolni:o) majd mesélj milyen volt!
Színház: de jó Neked! ezer éve nem jártam színháznak még a környékén sem, cserébe holnap 3D moziba visszuk mesefilmre a fiúkat, amin még szintén nem voltam, mármint 3Ds vetítésen.:o)

fancsila írta...

Szia Timici, köszi és jó szórakozást a 3D-hez, gyerekekkel tuti nagy élmény lesz.

Rendszeres olvasók