2010. szeptember 9., csütörtök

Horgolás, patchwork

Majdnem két gombóc talizmán fonalat zabált fel ez a zongorakesztyű (5-ös tűvel horgolva), remélem jól melegít majd amikor a szabadban zongorázok télen. :-) A fonal annyira rusztikus volt, hogy nekem talán túlontúl is... hiába no, ezt még sokat kell gyakorolni.


Ez meg itt a horgolós táskám, egy jól bevált anyagkombinációból készítettem. Még rajta van a blogtalálkozós kitűző, néhányan már lehet, hogy láttátok... Nem magamnak varrtam, de a füle annyira béna lett, hogy nem ajándékoztam el, most ebben tartom a horgolmányaimat. A fülét szándékosan nem látni a képen... annyira csúnya.

Most pedig megyek házi feladatot írni... mégis nekifutok a félévnek, bár a szakfordításról letettem, így az államvizsga is ugrott. Dehogy is vagyok én kitartó... :-(

3 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon szuper lett a zongorakesztyűd! tényleg elképesztő milyen sok fonal ment bele, de az biztos, hogy jó meleg lesz:o)

A táskád nekem nagyon-nagyon tetszik, annyira szuperek az anyagok együtt, az sem zavarna ha a füle nem olyan szép;o)

sulihoz nagy kalappal!!!

Frivolina írta...

dehogynem vagy kitartó, csak nem lehet mindent egyszerre. dolgozni, tanulni, ellátni a háztartást, kreatívkodni, sportolni és stb.
legyen meg a kötelező és olyasmi ami örömet okoz. így megvan az egyensúly és nem maradsz le semmiről:) kitartás, sikerülni fog:)

fancsila írta...

Köszi, tudom, tudom...de így is egy csomó mindenről le kell mondanom. :-(

Rendszeres olvasók