2010. szeptember 3., péntek

Hangulatjavító bögrék

Íme a bögréim... alig tudtam választani annyira szép színesek. Elég jók hangulatjavítónak.


A hangulatom persze a sulikezdés miatt rossz. Komolyan gondolokozok rajta, hogy ezt a félévet passzolom. A legütősebb érvem, hogy idén szakfordítást kellene leadni, de nincs konzulensem, se külső, se belső, semmilyen... :-(

A héten már nem futottam sokat, mivel vasárnap félmaraton... már a rajtszámom is megvan :-). Sok tanácsot kaptam, amikből összeállítottam a saját verziómat:
  • vasárnap reggel halálra eszem magam vajas-mézes kaláccsal, 
  • az evést két órával a futás előtt abbahagyom,
  • a legutolsó, futottak még sávból rajtolok, mert onnan szép nyerni,
  • csak az agyonmosott futóruháimban futok, semmi divatbemutató,
  • nem kezdek erősen :-) és nem is  gyorsulok fel túlzottan, 
  • a záróbusztól azért távol tartom magam,
  • a tülekedéstől is távol tartom magam,
  • a fotósoktól is távol tartom magam,
  • nem aggódok,
  • nem hagyok ki frissítőállomást: eszem-iszom, jól érzem magam,
  • ha valamim nagyon fáj, feladom, ez nem félmaraton életre-halálra...
Ha rossz a kedvem nem nagyon alkotok, de azért ma varrtam... bár elégedetlen vagyok vele ...



meg horgoltam is... ezzel elégedett vagyok, a Barka Vasárnap fonal nagyon tetszik nekem...



... csak azt nem tudom, hogy ezekből végül mi lesz majd.

7 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Húú! Sok sikert a futáshoz!
Szerintem gyönyörűségeset varrtál! Meg horgoltál!

RitaFoltok írta...

Irigykedem a futós ambícióidért, kitartást, és szép napot! Én minden nap újra kezdem a futást....
A képed (textilkép lesz?) engem lenyűgözött, mivel vagy elégedetlen? Csuda jó!
Eredményességet, elégedettséget vasárnapra!

Annus írta...

Menjünk drukkolni a célvonalhoz?:)Természetesen vmi kajával felszerelkezve:))

Ésss,azt hiszem vmi nem oké a horgolásommal...szerintem vmit rosszul csinálok a körbe horgolásnál...majd vmikor átmegyek és horgoló leckét veszek,vagy ebből a kutyusból vmi teljesen más fog kijönni a végén:))

Frivolina írta...

ezeket a bögréket nekem sem lett volna szívem otthagyni:) sok sikert a futáshoz!

fancsila írta...

Köszi mindent...
(Eddig suliban voltam :-() Minden szurkolót szeretettel várok, ha minden jól megy kicsivel dél után lehet rám számítani...

Timici írta...

szia,:o)
köszönöm, hogy lefotóztad a bögréket:o), csodásak, mindegyik lehetne nálam is, abszolút kedvenc színeim.:o)))
varroményod nekem is nagyon tetszik, nem tudom mi a gondod vele?:S
Horgolmány is szép, már láttam kiskorában;o)
Futás hogy sikerült? mesélj!

fancsila írta...

Köszi... a futás jól sikerült, bár nem élveztem annyira, mint azt gondoltam. Azt hiszem a tömegiszonyom miatt ...

Rendszeres olvasók