2010. augusztus 23., hétfő

Tekla! Várunk!

Írom, hogy ide megyek, oda megyek, de olyan, mintha soha sem térnék vissza ezekről a helyekről, ezért most néhány történet végére pontot teszek. 

Igen, visszajöttem a szigetről... ami már nem az a porban fetrengős fertő, teljesen élvezhető hely idősebbeknek is, például kevésbé kalandvágyóaknak taxival lehet hajnalban távozni... Dúskáltunk a koncertekben... egy képet biztos, hogy jól megőrzök az emlékezetemben, a tömeg önfeledt lüktetését Zagar zenéjére. 

Visszatértem a hagyományos családi Balatonkerülő biciklitúránkról is. Nem egy jól megtervezett túrára kell gondolni, hanem egy olyan "mi lenne, ha elmennénk egy kicsit biciklizni... most már nem érdemes visszafordulni, majd átmegyünk komppal... cseréljük a belsőt, vagy inkább ragasszunk... épp lemaradtunk az éjféli kompról... fél órával.... még jó hogy bankkártyát hoztunk... mert jön a vihar... épp van még egy szoba... az első útba eső szállodában" típusúra. 

Bögrékkel megrakott biciklivel tértem haza a Mesterségek Ünnepéről, pedig megfogadtam, hogy idén már semmit sem veszek...

Ezen a héten végre nem megyek sehová, itthon figyelem a telefonomon, hogy a kis Tekla mikor látja már elérkezettnek az időt, hogy megszülessen.

Én ezt a kis pillangós csecsebecsét ajánlom fel neki, ha előbújik...

3 megjegyzés:

F.Gina írta...

És mi van a szombattal ? :))

fancsila írta...

ó, tényleg...

Álomjáró-Bozsomati írta...

Szia!
Nagyon örülök, hogy megismerkedtünk! Nagyon szépeket csinálsz!!!

Rendszeres olvasók