2010. augusztus 1., vasárnap

Szeretetvarázs

Végre elérkezett a szeretetvarázsos összehorgolás... nem is gondoltam, hogy ennyire élvezetes lesz a mások által készített nagyinégyzeteket összehorgolgatni. Elképesztő, hogy ugyanazt a blokkot  mindenki kicsit másféleképp horgolta meg, de ettől szerintem még szebb lesz a végeredmény. Nekem egy fiútakaró összehorgolása juttott, amint kész lesz, megmutatom... most csak a laptop kamerájával kattintottam rá egyet...
Az összehorgoláson sokat tanultam a többiektől, persze ha előtte nem futottam volna reggel azt a 17 kilométert talán könnyebben felveszem a fonalat, de hát én már csak ilyen vagyok: mindent megpróbálok belesűríteni egy napba.

Jól jön most ez a szeretetvarázs akció, már régóta keresek hozzám illő állandó önkéntes munka lehetőséget. Igazából a vallásos szervezetek kivételével bármilyen civil szervezet szóba jöhet. Ha tudtok valamit szóljatok! Egy csomó mindenhez értek ám... :-)

4 megjegyzés:

Annus írta...

Nálam mindig van önkéntes munka lehetőség,csak szólj ha unatkozol:))))

fancsila írta...

:-)))

gubike írta...

http://www.golyahiregyesulet.hu/

fancsila írta...

Köszi a tippet.

Rendszeres olvasók