2010. augusztus 29., vasárnap

Mindenféle képek

Szendvics csomagolót és almás szettet vittem a csereberére és persze három piros almát, az egyiket kabátban. (Az almakabáttal a múlt héten sikerült jól megosztanom az ismerőseimet :-)

Ezt a szép táskát kaptam Babykától. Nézzétek a vállpánton a gyöngyöket ... nagyon tetszik.


Arszi egyik kitűzőjét egyszerűen nem tudtam otthagyni és még egy s más is hazajött velem az árusoktól. 


Még egy búcsúpillantás a szeretetvarázs takaróra, a szombati összehorgoláson megváltam tőle. Remélem az ovisok szeretni fogják...

5 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Zseniális ez a szendvics csomagoló! És az az alma bunda!!! Na az csúcs! :-)

fancsila írta...

Köszi, szóval akkor Te az almakabátra szavazol? Az ismerőseim kb. 20 százaléka nem kapott szikrát amikor meglátta...

Timici írta...

örülök, hogy megint találkoztunk szombaton, mégha csak rövid időre is:o)
Nagyon szépeket alkotsz és tetszenek az új szerzeményeid is:o)
bögrékről nem csinálsz fotót? szívesen megnézném őket, imádom a bögréket(is):o)

fancsila írta...

szia, köszi,
a Mesterségek Ünnepe bögrékre gondolsz? Mert azok gyönyörűek, tényleg megérnek egy képet...

Timici írta...

szia:o) igen, azokra gondolok:o) Évek óta szeretenék elmenni, de sosem jutottam el, legalább a bögréidet megcsodálnám;o)

Rendszeres olvasók