2010. augusztus 9., hétfő

Busy bee...

Igen, szorgoskodok... Elkészültem ezzel:

Meg ezzel is...

Mindkettőt Barka Napmadár fonalból horgoltam. A stólaféle 150X40 cm - blokkolás után :-) (most, hogy már tudom mi az...). Úgy kezdtem horgolni, hogy kipróbálom ezt a hálós kagylómintát, hogy mutat ... aztán meg nem tudtam abbahagyni.

De igazán büszke a kesztyűre vagyok, főleg a nagyujjára... Imádtam csinálni. Órákig tartott. Mármint a nagyujj...

Közben készül a Szeretetvarázs takaró és egy Macskusz is bekukkant hozzánk a napokban, úgy tűnik.  No majd meglátjátok...

Nem is sorolom, közben merre, mennyit futottam, lassan rutin lesz már az is. Inkább megmutatom mit kaptam ma Ritától. Annyira örültem neki... tudjátok mennyire almás vagyok.

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Gyönyörű a stóla! És a kesztyűk is. Nagyon ügyes vagy.:)

fancsila írta...

Köszi. Blokkolás után tényleg sokat javult....

Rendszeres olvasók