2010. augusztus 29., vasárnap

Blogtalálkozó

Életkép. Gáborral ülünk a konyhaasztalnál egymással szemben, laptopok felnyitva, (főzünk egyébként), mosolygok, Gábor felnéz... épp a blogtalálkozós bejegyzéseket olvasgatom és nyugtázom, hogy nem csak én szorongok folyamatosan, ha élő emberekkel kell találkozni és nem a gép mellől okoskodni. Ő persze ezt nem érti, mert a veterán autós találkozókon meg a kutatós konferenciákon és egyáltalán mindenhol mindenkivel mindenről remekül elbeszélget. Szánalmas vagyok...

Tehát a találkozó. Én már szombat reggel átestem egy bátorságpróbán, amikor beültem a kocsiba és zuhogó esőben elindultam a számomra távolinak és vadregényesnek tűnő XVIII. kerületbe, ahová a félelmetes Nagykörúton és Üllőiúton vezet az út (kalandvágyóaknak alternatív útvonalként a lebombázott belváros bármely utcája választható).  Azt terveztem egyébként, hogy a találkozón majd sötét sarkokban fogok bujkálni, direkt feketébe öltöztem, nehogy feltűnést keltsek... ez nem jött be, mert a sarkok már foglaltak voltak és már a bejáratnál lelepleződtem.
Később majd teszek fel képeket ajándékokról, csereberéről és szerzeményekről. Igazából most csak annyit akartam írni, hogy jól éreztem magam.

Nincsenek csodák.. vagyis pont, hogy vannak: szombat hajnalra Tekla is megszületett.

11 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Gratula a kis Teklának és anyukájának! Nagy dolog ez!

Félelmünkben meg jól elbeszélgettünk :-))

fancsila írta...

:-))) a sötét sarokban

köszi...

Annus írta...

A következő csoda meg 3 hónap múlva érkezik,szóval készülj:)))

F.Gina írta...

Isten éltesse Teklát és a szüleit !

fancsila írta...

:-) tényleg megint nagynéni leszek, a durva, hogy már excelben kell nyilvántartanom a gyerekek méreteit...

Annus írta...

:)Iza már 86os,Niki meg 56ossal kezd(vagyis remélem)
Ja és írtó cuki almás bodyt vettem a tescoban!

fancsila írta...

:-) beírom az adatbázisba

Frivolina írta...

csatlakozom a sötét sarok kibérlőihez:) jól összetalálkoztunk.

fancsila írta...

Szia, igen én is örülök, hogy találkoztunk.

Csilla írta...

Sziasztok,

írtó aranyosak vagytok, hogy gondoltatok ránk. Én majd 5 napig dagadtam még a kórházban, míg Teklát orvosi segédlettel elindították a nagy útra. Hát azt hittem ez szülés dolog nem ilyen durci, de leróttam tartozásom, amit a nők az első ÉVA miatt a nyakukba vettek, aki nem bírta ki, hogy le ne szedjen egy ALMÁT a fáról. Köszi a pillangós nyakláncot, majd feladom a kiscsajra, aki sokkal szebb lett, mint képzeltem! puszi: egy még bénázó Anyuka

fancsila írta...

:-)

Rendszeres olvasók