2010. július 25., vasárnap

Újabb horgolás

Új horgolásba kezdtem. Végre nem pamutból, hanem gyapjú fonalból (húúú .. merinó gyapjú, bár nem vagyok szakértő, de nagyon puha, az biztos). Egy vállkendő lesz ebből, vagy egy szép kis gyapjúzsebkendő :-), mert persze kevés a fonal.
Szombat hajnalban, miután egy csomót tépelődtem a fonalproblémán, a konyhai mérlegen megmértem a horgolt részt és a maradék fonalat is és ezzel a kvantitatív módszerrel végre eldöntöttem: rendelni kell még, nincs mese, mert egy motring csak a fél vállamra lesz elegendő... ezután végre el tudtam aludni.
Az unokahúgaim nagyon érdeklődnek a horgolás iránt, próbáltam tanítgatni őket, de még ügyetlenek... Megígértem, hogy veszek nekik "horgolóbotokat" és fonalat... Nem tudják értelmezni azt a szót, hogy horgolótű, mert a tűről annyira más kép él bennük. A hétvégén ugyanez a probléma merült fel a szélárnyék szónál is... :-) 
Nem is tudom miről írjak, annyi minden történik velem mostanában: sokat dolgozok, sokat vezetek, sokat futok: úgy érzem alig jut idő másra. Sajnos varrni se sok időm van: papírtechnikával készítek színes napokat-holdakat, de nem tudom mi lesz majd belőlük, csak próbálkozok... Szeretem a papírtechnikát, bonyolultnak tűnik, de érdemes kipróbálni, mert annyira látványos...

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók