2010. július 4., vasárnap

Horgolós hét


Úgy látszik most a horgolás az első számú kedvencem... alig fejeztem be a csíkos szoknyát , máris nekiláttam egy lila nyári felsőnek (amelie 2010. nyári szám). A piros tunika saját "tervezés", régebben készítettem, igazából kismama felső, nagy is rám, de valamiért imádom hordani.


Ezek még Catania pamutfonalból készültek, de most már tényleg áttérek valami másra: kipróbálom a bambuszt...

A jövő héten varrni is fogok, mert van egy táskamegrendelésem :-)... amihez persze már ezer ötlettel telefirkáltam a noteszem. Annyi biztos, hogy megint batikolt anyagokból fogok dolgozni...

Lehet, hogy nem érződik, de rettenetesen fel vagyok dobva, mert ma reggel lenyomtam egy 12 km-es futást Monok és Bekecs között. Olyan gyönyörű ez a táj, főleg így aratáskor, hogy teljesen belefeledkeztem, eszembe se jutott, hogy elfáradjak. Ez már Hegyalja, voltak kemény emelkedők, mégse vágytam a margitszigeti futósávra... 

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók