2010. június 2., szerda

Végre befejeztem...

... a vizsgaidőszakot, elég jó jegyeket kaptam ahhoz képest, hogy kiderült, hogy lehet kettest is szerezni szakszöveg-fordításból, sőt tolmácsolásból meg is lehet bukni... szóval elégedett vagyok, ami nagy szó. 

Elkészültem a horgolmányommal, amiről mutatok egy képet, de tudnotok kell, hogy annyiszor bontottam le, hogy csoda, hogy végül úgy-ahogy összeállt. Catania fonalból horgoltam, a színe türkizkék, mert a boltban még azt hittem, hogy sikerült lejönnöm a sárga színről tavaly nyár óta, és a kék lesz az új kedvenc, de nem... 


Arra gondoltam, varrok hozzá egy blúzt batik anyagokból, mondjuk ezekből (de lehet, hogy a narancssárgát kihagyom belőle):




Egyébként pedig várom, hogy elálljon az eső, mert holnap kezdődik a Könyvhét. Munka után kinézek, már összeállítottam a kis listámat az újdonságokból: csupa "könnyű nyári olvasmány".

1 megjegyzés:

VALI NÉNI írta...

NAGYON TETSZENEK A MUNKÁID ÉS A BEJEGYZÉSEID IS!
ÜDV:VALI NÉNI

Rendszeres olvasók